محتوای جدید بازی خوش ساخت GreedFall در همین هفته عرضه خواهد شد

محتوای جدید بازی خوش ساخت GreedFall در همین هفته عرضه خواهد شد

به گزارش ساویس‌گیم، بازی جذاب و خوش ساخت GreedFall از آن دسته نقش‌آفرینی‌هایی است که با داستان و مکانیک‌های لذت‌بخش خود تا مدت‌ها شما را سرگرم می‌کند. این بازی که با استقبال خوبی هم همراه شده بود به زودی محتوای جدیدی دریافت خواهد کرد.

بسته‌ی گسترش دهنده‌ی The De Vespe Conspiracy شما را به منطقه‌ی جدیدی از جزیره‌ی اسرارآمیز بازی خواهد برد. منطقه‌ای جدید با مردمانی جدید و گروه‌های جدید. این بسته‌ی گسترش دهنده هم‌زمان با نسخه‌ی Gold Edition بازی GreedFall در تاریخ 9 تیرماه عرضه خواهد شد.

محتوای جدید بازی خوش ساخت GreedFall در همین هفته عرضه خواهد شد

مثل همیشه باید در این منطقه‌ی جدید پرده از رازها و دسیسه‌های گوناگون بردارید، خودتان را ارتقاء دهید و با تجهیزات جدید به پیکار با اهریمنان بومی منطقه بروید. در نهایت وظيفه‌ی شما ارتباط برقرار کردن با گروه‌های مختلف این منطقه و روشن کردن حقیقت می‌باشد.

باید منتظر ماند و دید این نسخه‌ی جذاب چه ماجرایی برای ما تدارک دیده است. اگر هنوز بازی GreedFall را تجربه نکرده‌اید الآن بهترین فرصت است تا با تهیه‌ی نسخه‌ی Gold Edition به محتوای جدید نیز دست پیدا کنید. اگر دلتان برای یک نقش‌آفرینی جذاب و مشابه با آثار برتر BioWare تنگ شده است، Spiders برای شما این اثر سرگرم‌کننده را تدارک دیده است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها