2 رونمایی بزرگ از Focus Home Interactive در TGA 2020

Focus Home Interactive the game awards 2020

به گزارش ساویس‌گیم، فردا The Game Awards 2020 برگزار خواهد شد. به عبارت بهتر در ساعت 3 بامداد 21 آذرماه. نمایشی که مطمئناً چیزهای جالب و جذاب زیادی را شامل خواهد شد. از جمله بازی‌هایی که نمایش جدیدی در پیش‌نمایش خواهند داشت. و همچنين عناوینی که در مراسم اصلی رونمایی خواهند داشت. Focus Home Interactive نیز تدارک ویژه‌ای دیده است.

این نمایش همیشه ترکیبی از عناوین بزرگ و سنگین AAA، عناوین میان رده و مستقل بوده است. در حال حاضر، بسیاری از نکات مهم برای نمایش مشخص نشده است. فقط برخی شایعات و گمانه زنی‌ها وجود دارد. اما یک ناشر بازی است که آن‌ها چیزهای زیادی برای نمایش دارند. Focus Home Interactive با انتشار رشته توئیتی به مردم اطلاع داد که دو نمایش اصلی “در کنار جزئیات بیشتر درباره Hood: Outlaws” برای نمایش دارند. که البته قبلاً به آنها اشاره شد.

هیچ اطلاعات دیگری در دسترس نیست. بنابراین ما تا حدودی در خلاء مانده‌ایم تا بفهمیم دقیقاً چه چیزی برای نمایش دارند. Focus Home Interactive به عنوان یک ناشر حرفه‌ای در بازار میان رده یا به اصطلاح AA ظاهر شده است و با چندین توسعه دهنده مانند Dontnod و Deck13 رابطه دارد. که این مهم حدس زدن نمایش‌های آن‌ها را سخت می‌کند. Game Awards 2020 در تاریخ 10 دسامبر مصادف با 21 آذرماه ساعت 3 بامداد پخش می‌شود. بنابراین در ادامه با ما همراه باشید.

خب همراهان نظرتان چیست؟ به نظر شما بازی‌های مورد بحث Focus Home Interactive کدامند؟ لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها