به‌روزرسانی DOOM Eternal برای کنسول‌های نسل 9 در راه است

Doom Eternal

در تمام اعلامیه‌های Xbox و Bethesda Games Showcase  بازی DOOM Eternal قرار داشت. به روزرسانی نسخه X / S و PS5 که مدت‌ها منتظر آن بودیم در تاریخ 29 ژوئن منتشر می‌شود و ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از کیفیت 4K همراه با نرخ فریم 60/120 و حتی فناوری رهگیری پرتو را ارائه می‌دهد (اما نه برای Xbox Series S). کاربران رایانه‌ها همچنین پشتیبانی از فناوری رهگیری پرتو را دریافت می‌کنند. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

استودیو id Software در یک پست رسمی حالت‌های مختلف، عملکرد ، تعادل و رهگیری پرتو بازی DOOM Eternal را ارائه داده است. کنسول Xbox Series X با قابلیت رهگیری پرتو قادر به ارائه کیفیت 1800 با 120 و 60 فریم بر ثانیه و همچنین کیفیت 2160 با 60 فریم بر ثانیه است. PS5 کمی عقب‌تر است، با ارائه کیفیت 1584 با 120 فریم بر ثانیه کار می‌کند و همچنین کیفیت‌های 2160 با 60 فریم بر ثانیه و 1800 نیز با 60 فریم بر ثانیه را همراه با رهگیری پرتو ارائه می‌دهد. Xbox Series S دارای کیفیت 1080 با 120 فریم بر ثانیه و کیفیت 2160 با 60 فریم بر ثانیه است. پشتیبانی از رهگیری پرتو برای این کنسول در دسترس نیست. این به روز رسانی قرار است در تاریخ 29 ژوئن مصادف با 8 تیرماه ارائه شود.

برای رایانه‌ها نیز اوضاع بازی DOOM Eternal مطلوب است، حالت رهگیری پرتو به سخت افزار شخص بستگی دارد بنابراین مطمئن شوید که یک GPU سازگار دارید. توسعه دهنده همچنین اشاره کرد که همه حالت‌ها از مقیاس گذاری با وضوح پویا استفاده می‌کنند و رهگیری پرتو در حالت‌های بهینه در دسترس نیست. Performance Mode همچنین به یک نمایشگر سازگار با 120 هرتز نیاز دارد. حالت متعادل به صفحه نمایش سازگار با 4K نیاز دارد. برای جزئیات بیشتر در مورد عملکرد کلیه سیستم عامل‌ها با این به روزرسانی در هفته‌های آینده اخبار بازی DOOM Eternal را از ساویس‌گیم دنبال کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها