معرفی و نقد کوتاه بازی Revenot |دنیایی بزرگ در صفحه‌ای کوچک

Revenot

بازی‌های نقش‌آفرینی امروزه در بالاترین سطح محبوبیت خود قرار دارند. عناوین زیادی برای عمق بخشیدن به بازی‌های خود عناصر نقش‌آفرینی را به آن‌ها می‌افزایند. بازی‌های نقش‌آفرینی به خودی خود بزرگ و پیچیده هستند، چه رسد که عناصر Rogue-like نیز به آن‌ها افزوده شود. عناصر مذکور به این معناست که نقشه‌ها، آیتم‌ها، قدرت دشمن‌ها و برخی مراحل به شکل تصادفی تولید می‌شوند. همانطور که گفتیم بازی‌های نقش‌آفرینی و Rogue-like از پیچیدگی بالایی برخوردارند حال اگر این سبک بازی برای پلتفرم موبایل در نظر گرفته شود این پیچیدگی چند برابر خواهد شد. در ادامه می‌خواهیم بازی Revenot که در همین سبک قرار دارد را به شما معرفی کنیم. با ساویس‌گیم همراه باشید.

بازی Revenot جدیدترین ساخته‌ی Beor Games می‌باشد. با توجه به این‌که این بازی توسط یک نفر و به صورت مستقل توسعه یافته است، نتیجه‌ی کار نسبتاََ قابل قبول است. اما با استاندارد این سبک بازی فاصله‌ی زیادی دارد. در پائین توضیحات اصلی بازی را ملاحظه بفرمائید.

در سرزمین Revenot، دنیایی که به طور تصادفی ایجاد می‌شود و پر از ماجراجویی است، کاوش کنید! Revenot یک بازی نقش‌آفرینی و Rogue-like است. نقشه‌ها، آیتم‌ها، قدرت دشمنان و برخی از مراحل به طور تصادفی ایجاد می‌شوند. ارتقاء دادن شخصیت خودتان تنها راه برای رفتن به اعماق ماجراجویی است. با این حال مرگ به معنای شروع دوباره‌ی همه چیز نیست! با افزایش قدرتتان چالش‌ها نیز افزایش می‌یابند. برخی از آیتم‌ها فقط در سطوح بالاتر در دسترس خواهند بود.

Revenot

به اینترنت دسترسی ندارید؟ مشکلی نیست می‌توانید بصورت آفلاین بازی کنید. و حتی بهتر از این، تبلیغات درون بازی کاملاً اختیاری هستند. این یک پروژه‌ی انفرادی و مستقل است، بنابراین در صورت تمایل با خریدهای درون برنامه‌ای از Beor Games حمایت کنید. همچنین می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی یا از طریق ایمیل با استودیوی سازنده در ارتباط باشید. و مهمتر از همه این‌که، از بازی لذت ببرید!

Revenot

سخن پایانی:

علی‌رغم این‌که بلندپروازی Beor Games با ساخت Revenot ستودنی است، اما بازی ایراداتی دارد که تجربه‌ی آن را مختل می‌کند. از جمله بزرگ‌ترين مشکلات بازی می‌توان به افت فریم بازی و همچنين فونت بد نوشته‌ها اشاره کرد. با توجه به اینکه داستان در بازی‌های نقش‌آفرینی از اهمیت بالایی برخوردار است و بخش مهمی از آن توسط نوشته‌ها منتقل می‌شود، انتخاب فونت مناسب ارجحیت بالایی دارد. فونت به کار رفته شده در بازی عملاً به خوانایی نوشته‌ها ضربه زده است. امیدواریم که این مشکل در به‌روزرسانی‌های آینده برطرف شود. با تمام این موارد اگر گوشی نسبتاََ جدیدی دارید تجربه‌ی این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

امتیاز ساویس‌گیم: 6 از 10

FINAL VERDICT

While Beor Games’ ambitiousness with Revenot is commendable, the game has drawbacks that disrupt its experience. Among the biggest problems of the game are the frame rate drop as well as bad fonts. Given that the story is very important in role-playing games and an important part of it is conveyed by the in game text, choosing the right font is highly preferred. The font used in the game has practically affected the readability of the text. We hope this issue is resolved in future updates. With all this, if you have a relatively new phone, we suggest you experience this game

Final Score: 6 out of 10

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها