تماشا کنید: نمایش جذاب Square Enix در E3 2021


به گزارش ساویس‌گیم، Square Enix یکی از بزرگان بازی‌سازی به شمار می‌رود. از حق نگذریم در طول چند سال گذشته آن‌ها همیشه نمایش‌های متوسط و رو به بالایی داشته‌اند. امسال هم با وجود اینکه شگفتانه‌های آن‌ها لو رفته بود ولی خوش درخشیدند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به این مراسم.

Square Enix در E3 2021 سربلند شد

 

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

تماشا کنید: نمایش جذاب Square Enix در E3 2021Guardians Of The Galaxy

بالاخره شاهد رونمایی از بازی جدید Eidos Montreal یعنی نگهبانان کهکشان بودیم. همه‌ی شخصیت‌های این مجموعه در این بازی حضور خواهند داشت. شخصیت‌هایی چون استار لرد، دراکس، راکت، گرووت، گامورا و مانتیس به نمایش در آمدند. شما را نمی‌دانم ولی این نمایش به دل من نشست. ابتدا به نظر نمایش ضعیفی می‌آمد ولی رفته رفته بازی جذابیت‌های خود را هویدا کرد.

به نظر من این یک بازی آینده دار است. Eidos Montreal معرف حضور همگان هست و همه می‌دانید بلد کار هستند. نگهبانان کهکشان به نظر همان مارول اونجرز است ولی بدون مسائل SJW و دیگر چرندیات. باور کنید فقط همین یک مورد کافی است که شما به آینده‌ی بازی امیدوار شوید. 

4 آبان را در تقویم خودتان خط بزنید. بازی Guardians Of The Galaxy برای پلتفرم‌های PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S و PC خواهد آمد.

 

Final Fantasy Pixel Remaster

Square Enix نمایش برگذار کند و خبری از چندین فاینال فانتزی در آن نباشد؟ از محالات است. نوستالژی بازان به گوش باشید، 6 نسخه‌ی اولیه‌ی فاینال فانتزی ریمستر می‌شوند و برای استیم، اندروید و iOS خواهند آمد.

 

Legend Of Mana

تریلر جدید از بازی مورد انتظار Legend Of Mana حقیقتاً جذاب بود. سینماتیک‌های فوق‌العاده نوید یک بازی قابل را می‌دهند. سوم تیر چطور است؟ همان را علامت بزنید اگر مشتاق یک نقش‌آفرینی ژاپنی درست و حسابی هستید. استیم، پلی استیشن 4 و نینتندو سوئیچ پلتفرم‌های مقصد “افسانه‌ی مانا” هستند.

 

NieR Reincarnation

NieR Re[In]Carnation

Square Enix ما را برای یک نسخه‌ی غربی پیر کرد! بجنبید و برای تجربه‌ی این بازی موبایلی پیش ثبت‌نام کنید. این همه انتظار برای اعلام تاریخ یک پیش ثبت‌نام، انگار اسکوئر برای این مهم زیر لفظی می‌خواست دوستان! بگذریم، بازی NieR Re[In]Carnation فوق‌العاده جذاب به نظر می‌رسد. نمایش جدید آن را از دست ندهید.

 

تماشا کنید: نمایش جذاب Square Enix در E3 2021Babylon’s Fall

بالاخره بابل سقوط می‌کند! Platinum Games سازنده‌ی این بازی است دوستان. همین یک جمله کافی نبود تا بازی را در لیست خرید خود قرار دهید؟ بسیار خب. این بازی یک عنوان اکشن سوم شخص هک اند اسلش است که توسط استادان این سبک ساخته می‌شود. شما وارد برج معروف می‌شوید در جستجوی گنج و سایر اتفاقات…

Babylon’s Fall داستان محور است و گیم پلی جذابی هم به نمایش گذاشت. سازندگان می‌گویند تجربه‌ی این اثر به شکل CO-OP لطف دیگری دارد ولی افرادی که تک‌نفره بازی می‌کنند هم می‌توانند لذت ببرند. PS4, PS5 و PC میزبان جدیدترین اثر پلاتینیوم هستند.

 

تماشا کنید: نمایش جذاب Square Enix در E3 2021Stranger Of Paradise Final Fantasy Origin

Square Enix از فاینال فانتزی جدید رونمایی کرد. عنوانی که چندی پیش فاش شده بود و توسط Team Ninja و Koei Tecmo در حال توسعه است. خبری از مبارزات نوبتی نخواهد بود و نمایش بازی من را یاد Ninja Gaiden انداخت. مبارزات خونین و نفس‌گیر. این بازی خشن‌ترین فاینال فانتزی خواهد بود. PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One و PC در سال 2022 از این بازی میزبانی می‌کنند. دارندگان PlayStation 5 دموی رایگان بازی را از دست ندهید، فقط 10 روز فرصت دارید.

خب این هم از نمایش اسکوئرانیکس، چطور بود؟ همه‌ی این تریلرها در ویدئوی بالا قرار دارند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها