13 بازی بزرگ PC در سال 2021 که منتظرشان هستیم

13 بازی بزرگ PC در سال 2021 که منتظرشان هستیم

سال گذشته‌ی میلادی بسیار پربار بود و شاهد عرضه‌ی عناوین بزرگی بودیم. حال که سال 2021 به نیمه رسیده است می‌توانیم امیدوارم باشیم که از سال گذشته نیز فوق‌العاده‌تر باشد. در ادامه به بزرگ‌ترین و مورد انتظارترین بازی‌های PC در سال 2021 به ترتيب تاریخ عرضه خواهیم پرداخت.

13 بازی بزرگ PC در سال 2021 که منتظرشان هستیم

 

Guilty Gear StriveGuilty Gear Strive

تاریخ عرضه‌: 21 خرداد 1400

پلتفرم‌های مقصد: PS4, PS5, Arcade, PC

این بازی فقط چند ساعت با عرضه شدن فاصله دارد. طرفداران نیازی به صبر زیاد ندارند. Guilty Gear Strive هفتمین شماره در این فرانچایز است و سازندگان قول تغییرات اساسی را داده‌اند. بنابراین احتمالاً شاهد تغییراتی در فرمول بازی باشیم. اگر طرفدار بازی‌های مبارزه‌ای هستید و به داستان هم اهمیت می‌دهید، Guilty Gear Strive بازی شماست و نباید از دستش بدهید.

 

Kena: Bridge Of SpiritsKena: Bridge Of Spirits

تاریخ عرضه‌: 2 شهریور 1400

پلتفرم‌های مقصد: PC, PS4, PS5

این بازی مورد علاقه‌ی من است. کنا باید با ارواح پلید که زادگاه او را احاطه کرده‌اند مبارزه کند. او از چوب دستی برای مبارزه با دشمنان استفاده می‌کند که قابلیت تبدیل شدن به کمان را نیز دارد. کیفیت بصری بازی فوق‌العاده چشم‌نواز است و از آن مهم‌تر کیفیت طراحی و فضای دلنشین آن است که جلب توجه می‌کند. ما حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای Kena: Bridge Of Spirits پرطرفدار را قبلاً پوشش داده‌ایم، از دست ندهید.

 

DEATHLOOPDeathloop

تاریخ عرضه‌: 23 شهریور 1400

پلتفرم‌های مقصد: PC, PS5

استودیوی Arkane در طول سال‌های گذشته همیشه عناوین لذت‌بخشی را ارائه داده است. بنابراین طبیعی است که برای تجربه‌ی این بازی هم مشتاق باشیم. اگر هنوز با Deathloop آشنا نشده‌اید باید خدمتتان عرض کنم که با یک شوتر اول شخص طرف هستیم که شخصیت اصلی آن در یک چرخه‌ی زمانی گیر افتاده است. هدف شما کشتن 8 نفر است ولی زمان محدودی دارید. آیا این مأموریت را به خوبی پشت سر خواهید گذاشت.

تحلیل گیم پلی بازی مورد انتظار Farcry 6 به همراه اطلاعات تکمیلی

Far Cry 6

تاریخ عرضه‌: 15 مهر 1400

پلتفرم‌های مقصد: PC, PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One

همان‌طور که در تصویر می‌بینید شاهد ایفای نقش Giancarlo Esposito در Far Cry 6 خواهیم بود. شخصیتی که در آثار بریکینگ بد و مضنونین همیشگی بازی کرده بود. همان‌طور که حدس می‌زنید داستان درباره‌ی مواد مخدر و دیکتاتوری است. اشاراتی نیز به کوبا شده است که اعتراضاتی را برانگیخت. بنابراین با یک داستان فارکرای گونه طرف هستیم. طبق معمول وظيفه‌ی شما فروپاشی این دیکتاتوری است.

Ghostwire TokyoGhostwire: Tokyo

تاریخ عرضه: مهر/آبان 1400

پلتفرم‌های مقصد: PC, PS5

بازی Ghostwire: Tokyo در شهر – آفرین به شما- توکیو جریان دارد. اما توکیوی معمولی نه، توکیوی روح‌زده. توکیو خالی از سکنه شده است و فقط ارواحی که خود را Visitors نام نهاده‌اند در شهر پرسه می‌زنند. شما وظیفه دارید با استفاده از قدرت‌های جادویی که پس از این ماجرا به دست آورده‌اید، شهر را به حالت عادی برگردانید.

اجازه دهید خیالتان را راحت کنم، کارگردان این بازی شینجی میکامی افسانه‌ای است. نام این شخص را هر جا دیدید بدانید با یک شاهکار طرف هستید.

 

halo infinite

Halo Infinite

تاریخ عرضه‌: پائیز 1400

پلتفرم‌های مقصد: PC, Xbox One, Xbox Series X/S

اگر نگوئیم مورد انتظارترین، قطعاً یکی از مورد انتظارترین‌های سال همین بازی است. قرار بود چند ماه پیش شاهد عرضه‌ی آن باشیم اما سازندگان تصميم گرفتند تا تجربه‌ی بهتری را به طرفداران هدیه دهند. تجربه‌ای در خور نام بزرگ Halo.

من که بی‌صبرانه منتظر این هستم که باز دمار از روزگار Covenant درآورم. ولی Craig the Brute نه، مخصوصاً با آن قیافه‌ی معصومی که داشت. من فکر می‌کنم تأخیر بازی به این دلیل بود که کریگ را به شخصیتی خوب تبدیل کنند!

 

جزئیات جدید از بازی مورد انتظار EverwildEverwild

تاریخ عرضه‌: 2021

پلتفرم‌های مقصد: PC, Xbox One, Xbox Series X/S

با یک بازی خوش سیما و جذاب طرف هستیم. Everwild به غایت چشم‌نواز است و محال است شیفته‌ی آن نشوید. اگر بدانید سازنده‌ی آن استودیوی خوش آوازه‌ی Rare است احتمالاً از الآن بنا را بر موفقیت بازی خواهید گذاشت. این استودیو خالق عناوینی چون Sea of Thieves, Donkey Kong Country, Goldeneye 007 و خیلی بازی دیگر می‌باشد. عنصر خلاقیت از شاخص‌های Rare است و امیدواریم در این بازی نیز تجلی کند. من که با یک نگاه شیفته‌ی این بازی شدم شما را نمی‌دانم.

 

Psychonauts 2Psychonauts 2

تاریخ عرضه‌: 2021

پلتفرم‌های مقصد: Microsoft Windows, macOS, Linux, PlayStation 4, Xbox One و Xbox Series X/S

طرفداران Psychonauts سال‌هاست برای یک دنباله التماس می‌کنند. خوشبختانه این دنباله اکنون در شرف عرضه شدن قرار دارد. البته تا بدین لحظه تاریخ دقیق مشخص نشده است ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که همین امروز و فردا همه‌چیز مشخص شود. خدا را چه دیدید شاید اصلاً همین فردا شاهد عرضه‌ی Psychonauts 2 روی گیم پس باشیم.

 

Vampire The Masquerade – Bloodlines 2Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

تاریخ عرضه‌: 2021

پلتفرم‌های مقصد: PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One, PC

پس از تاخیرهای پشت سر هم به نظر می‌رسد که بالأخره شاهد عرضه‌ی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 خواهیم بود. به راستی که چرخه‌ی تولید این بازی خیلی ناهموار بود. از جدا شدن افراد کلیدی گرفته تا مسائل دیگر. خوش‌بختانه می‌توان امیدوار بود که این بازی حداقل عنوان قابل قبولی باشد. نمایش‌های بازی که جذاب بوده‌اند. باید منتظر ماند و نتیجه‌ی نهایی را نظاره کرد.

 

ScornScorn

تاریخ عرضه: 2021

پلتفرم‌های مقصد: Xbox Series X/S, PC

بازی Scorn عنوان مورد انتظاری است که در سبک وحشت قرار دارد و از آثار H.R. Giger الهام گرفته است. شخص مذکور جوایز متعددی را برای مجموعه فیلم‌های بیگانه دریافت کرده است. فضای Scorn به غایت عجیب است و همه‌چیز گویی زنده است حتی سلاح‌های بازی. هنوز اطلاعات چندانی از این بازی در دسترس نیست ولی امید زیادی به موفقیت آن می‌رود.

 

Senua’s Saga: Hellblade 2Senua’s Saga: Hellblade II

تاریخ عرضه‌: 2021

پلتفرم‌های مقصد: Xbox Series X/S, PC

این بازی دنباله‌ی مستقیم Hellblade است که در سال 2017 توسط Ninja Theory عرضه شد. اطلاعات زیادی از این بازی در دست نیست جز این‌که داستان تاریک‌تری را تعریف می‌کند. انتظار داریم که عمق بیش‌تری از افسانه‌های نورث را شاهد باشیم و مشکلات بازی نخست از جمله گیم پلی تکراری برطرف شود.

 

Lego Star Wars The Skywalker Saga

Lego Star Wars: The Skywalker Saga

تاریخ عرضه: 2021

پلتفرم‌های مقصد: PS5, PS4, Xbox One, Xbox Series X/S, Switch, PC

بازی‌های لگو جنگ ستارگان 15 سال است که عرضه می‌شوند و شاهد نسخه‌های مختلف آن‌ها بوده‌ایم. اما این بازی قرار است به نوعی ساختار جهان‌باز را به لگو آورد و ما شاهد یک تجربه‌ی کامل از فرانچایز جنگ ستارگان در این بازی باشیم. شما می‌توانید در نقش شخصیت‌های محبوب مجموعه‌ی جنگ ستارگان بازی کنید و لذت ببرید.

 

Stray

Stray

تاریخ عرضه‌: 2021

پلتفرم‌های مقصد: PS4, PS5, PC

نمی‌دانم چگونه این بازی را تعریف کنم. شبیه‌ساز گربه‌ی سایبرپانکی چطور است؟ گشت‌وگذار در دل شهرهای سایبرپانکی به عنوان یک گربه چیز عجیبی نیست ولی جدید است. Stray احتمالاً به مذاق همه خوش نیاید ولی وقتی شبیه‌ساز بز پرطرفدار می‌شود، شبیه‌ساز گربه‌ی سایبرپانکی چه کم از آن دارد؟

منتظر کدام بازی هستید دوستان و کدام بازی را جا انداختیم؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها