مشخصات Nintendo Switch Pro لو رفت؛ اندازه‌ی یکسان به همراه 2 درگاه USB 3

مشخصات Nintendo Switch Pro لو رفت؛ اندازه‌ی یکسان به همراه 2 درگاه USB 3

به گزارش ساویس‌گیم، Nintendo Switch Pro هم اندازه‌ی کنسول فعلی خواهد بود با این تفاوت که داک بزرگ‌تری خواهد داشت و امکانات بیش‌تری را ارائه می‌دهد.

طبق گزارشات یک وبسایت اسپانیایی کنسول Nintendo Switch Pro هم اندازه‌ی کنسول فعلی خواهد بود ولی نمایشگر آن اندکی بزرگ‌تر است. و همچنین از نوع OLED می‌باشد. این کنسول جایگاه میکرو SD را برای دسترسی آسان‌تر تغییر خواهد داد و همچنين داک آن بزرگ‌تر است و 2 درگاه USB 3 خواهد داشت.

همچنین بالأخره شاهد به‌کارگیری درگاه اترنت هستیم که فوق‌العاده برای بازی‌های آنلاين کاربردی خواهد بود. و به نقل از یک شرکت چینی Nintendo Switch Pro با جوی کان فعلی هماهنگ است و خروجی تصویر 4K را ارائه می‌دهد.

این وب‌سایت اسپانیایی تاریخ عرضه‌ی این کنسول را آبان‌ماه ذکر کرده است و در آن تاریخ تعداد محدودی سوئیچ عرضه خواهند شد که به دلیل شرایط همه‌گیری جهانی ویروس است. این تاریخ عرضه‌ در حالی است که شایعات پیشین شهريورماه را به عنوان زمان انتشار Nintendo Switch Pro اعلام کرده بودند.

انتظار می‌رود که این کنسول در همین روزها و قبل از مراسم E3 2021 رونمایی شود. تا سازندگان وقت داشته باشند که نام آن را برای عرضه‌ی بازی لحاظ کنند. همچنين این کنسول قیمت بیش‌تری نسبت به مدل فعلی که 300 دلار برچسب خورده است، خواهد داشت.

نظر شما چیست دوستان؟ این کنسول را خواهید خرید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها