بازگشت استاد ایتاگاکی؛ خالق Dead or Alive و Ninja Gaiden

استاد ایتاگاکی

به گزارش ساویس‌گیم، بازگشت استاد ایتاگاکی به هنر-صنعت بازی‌های ویدئویی. استاد تومونوبو ایتاگاکی خالق فرانچایز محبوب Dead or Alive و مجموعه‌ی جدید Ninja Gaiden می‌باشد. ایشان پس از چند سال تصميم به بازگشت به هنر-صنعت بازی‌های ویدئویی گرفته است. آقای ایتاگاکی این مهم را با تأسیس استودیوی Itagaki Games اعلام کردند.

این خبر خوشحال کننده را استاد ایتاگاکی در صفحه‌ی فیسبوک خود اعلام کردند. آن‌ها بخشی از مصاحبه‌ی خود با بلومبرگ را با هواداران به اشتراک گذاشتند. مصاحبه‌ای که به مناسبت 20 سالگی ایکس‌باکس صورت گرفته بود.

استاد ایتاگاکی

استاد ایتاگاکی در جریان این مصاحبه اعلام کردند که چهار سال گذشته را مشغول آموزش و تدریس بودند. و حال تصميم به بازگشت به بازی‌سازی گرفته‌اند. بلومبرگ در پاسخ به استاد گفتند که این فوق‌العاده است. مطمئناً طرفداران ایکس‌باکس بسیار خوشحال خواهند شد. ایتاگاکی در جواب گفتند که روی من حساب کنید. اگر چنین نبود این مصاحبه به مناسبت سالگرد ایکس‌باکس را قبول نمی‌کردم. استاد تومونوبو ایتاگاکی در گذشته بازی‌های انحصاری زیادی برای ایکس‌باکس ساخته بودند.

در ادامه جناب ایتاگاکی در پاسخ به این‌که آیا علاقه‌ای به تصاحب شدن توسط مایکروسافت دارند، گفتند:

هاها، من همان پاسخ دو دهه‌ی پیش را می‌دهم. در آن زمان طراح ایکس‌باکس نزد من آمده بود و من از او پرسیدم که شما مطمئنید که قادر به شکست PS2 هستید؟ او پاسخ داد، بله. من با کمک ایکس‌باکس به معروفیت و جایگاه فعلی رسیدم. و به همین دلیل برای یک دهه عناوین انحصاری برای آن‌ها ساختم. 20 سال از این ماجرا گذشته و من استودیوی خودم Itagaki Games را تأسیس کردم. این نه Tecmo است و نه Valhalla، استودیوی خودم است. من می‌دانم که مایکروسافت همچنان علاقمند به خرید هستند. اگر آن‌ها به سراغ من آیند، باعث افتخار خواهد بود.

استاد ایتاگاکی

آخرین بازی استاد ایتاگاکی Devil’s Third بود. این بازی در سال 2015 به صورت انحصاری برای wii u عرضه شد.

نظر شما چیست عزیزان؟ بازگشت استاد ایتاگاکی را به فال نیک می‌گیرید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها