مقایسه‌ی ویدئویی Yakuza Like A Dragon؛ PS5 در برابر Xbox Series X/S

مقایسه‌ی ویدئویی Yakuza Like A Dragon؛ PS5 در برابر Xbox Series X/S

به گزارش ساویس‌گیم، فرانچایز محبوب یاکوزا به خانه‌ی هفتم رسید. Yakuza Like A Dragon هفتمین شماره‌ی اصلی از این فرانچایز با سابقه و ارزشمند است. که در هفتمین شماره این بازی تغییراتی به خود دیده است. نخستین تغییر مربوط به گیم‌پلی بازی است که از حالت همیشگی خارج شده و تبدیل به یک JRPG شده است. شهر اصلی بازی هم بالأخره اندک تغییراتی به خود دیده است. البته همچنان با یک یاکوزای جذاب و لذت بخش طرف خواهیم بود.

بازی Yakuza Like A Dragon گزینه‌های گرافیکی مختلفی را روی کنسول‌های نسل 9 ارائه می‌دهد. گزینه‌ای برای حداکثر وضوح تصویر و گزینه‌ای برای نرخ فریم بالاتر. در ادامه قرار است تحلیل و مقایسه‌ی فنی این بازی را مشاهده کنیم. تحلیلی که جز به جز این بازی را مقایسه می‌کند. و در پایان می‌شود متوجه شد که کدام کنسول عملکرد بهتری را ارائه داده است. PS5 یا Xbox Series X/S. این ویدئوی جذاب را از دست ندهید.

نظر شما چیست دوستان؟ کدام نسخه برتر است؟ شما این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها