سرمایه‌گذاری Nexon در Sega, Bandai Namco, Konami و Hasbro

سرمایه‌گذاری Nexon در Sega, Bandai Namco, Konami و Hasbro

به گزارش ساویس‌گیم، سرمایه‌گذاری در بازی‌های ویدیویی سرعت گرفته است. شرکت‌های زیادی به این سو کشیده شده‌اند و اقبال پیدا کرده‌اند. Nexon به تازگی اعلام کرد که سرمایه‌گذاری هنگفتی در ناشران بزرگ انجام داده است. ناشران توانمندی که قدرت کار روی آی‌پی‌های مختلف را دارند.

شرکت Nexon طی گزارشی اعلام کرد مبلغ 1.5 میلیارد دلار در شرکت‌های Sega, Bandai Namco, Konami و Hasbro سرمایه‌گذاری کرده است. این مبلغ در آینده بیشتر هم خواهد شد و البته به شرکت‌های دیگری نیز ختم می‌شود.

مدیر عامل Nexon به همین مناسبت پیام جالبی ارائه داده است. ایشان با نهایت احترام دید باز و حرفه‌ای خود را نشان می‌دهد.

سرمایه‌گذاری در شرکت‌های صاحب آی‌پی انتخاب مناسبی است. این بهترین استفاده‌ای است که می‌توانستیم از سرمایه‌ی خود کنیم. بازار امروزی ارزش زیادی به ناشران با سابقه با آی‌پی‌های شناخته شده قائل نیست. و اکثراً رو به آی‌پی‌های جدید آورده‌اند. این اقدام ما نشان احترام ماست به این شرکت‌ها که سال‌ها تلاش کردند و آی‌پی‌های تثبیت شده را به ما ارائه دادند.

ما انتظار همکاری مستقیم با این عزیزان نداریم همین که چند کلمه‌ای با برخی از آن‌ها صحبت کردیم مایه‌ی افتخار است. سرمایه‌گذاری ما صرفاً جنبه‌ی حمایتی و دوستانه دارد و هیچ برنامه‌ای برای دخالت در کار شرکت‌ها یا تصاحب آن‌ها نداریم.

واقعاً صحبت‌های این مدیرعامل فهیم جای تحسین و قدردانی دارد. بدون شک Nexon در صورتی که این مسیر را پیش گیرد می‌تواند به جایگاهی شایسته‌تر برسد.

نظر شما چیست عزیزان؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها