10 مورد از نادرترین ماشین‌های فرانچایز محبوب Forza

فورزا forza

در این مقاله قرار است شما را با نادرترین ماشین‌های فرانچایز محبوب فورزا آشنا کنیم. این ماشین‌ها همگی یا فقط در یک شماره حضور داشته‌اند و یا به راحتی در دسترس نبودند. در ادامه‌ی این مقاله با ساویس‌گیم همراه باشید.

 

فورزا forza

شماره‌ی 10: CHRYSLUS ROCKET 69

در فهرست 10 اتومبیل کمیاب برتر Forza باید هم نام Chryslus Rocket 69 باشد. چرا که این ماشین فقط در Forza Motorsport 6 ظاهر شده است. استودیوی Turn 10 با توسعه دهندگان Fallout 4 همکاری کرد تا این ماشین بی نظیر را به بازی اضافه کند. به احتمال زیاد برای اهداف تبلیغاتی.

حتی اگر اکثر بازیکنان Forza Motorsport 6 این موضوع را شنیده باشند، اما گفتنش خالی از لطف نیست که در واقع این یک وسیله نقلیه‌ی رایج در این فرانچایز نیست. برخلاف وارتوگ و رگالیا، این ماشین با موتور V8 اتمی دیگر هرگز در بازی حضور نیافت. Rocket 69 به تمام خریداران Forza Motorsport 6 هدیه داده می‌شد.

فورزا forza

شماره‌ی 9: TESLA ROADSTER SPORT

به نظر من تسلا رودستر بسیار مورد بی مهری قرار گرفته است. خصوصاً در زمان عرضه‌ی فورزا موتور اسپورت 4. این ماشین گشتاور بالا و رانندگی بسیار سرگرم کننده‌ای را  ارائه می‌دهد. اما هرگز عشقی را که باید دریافت می‌کرد به دست نیاورده است. این برند مطمئناً در سالهای اخیر مورد استقبال طرفداران قرار گرفته است. با این حال، به دلیل مشکلات صدور مجوز ، ممکن است تسلا دیگر در بازی‌های ویدیویی حضور نداشته نباشد.

یک نکته‌ی جالب قبل از پرداختن به هشت مورد برتر؛ هیچ مدل تسلایی در Forza به عنوان بعدی منتقل نشده است. حتی تسلا مدل S. تمام مدل‌های تسلا مدل S که در Forza به نمایش درآمده‌اند مربوط به سال‌های مختلف هستند و با قدرت متفاوتی ارائه شده‌اند.

فورزا forza

شماره‌ی 8: SUZUKI #1 MONSTER SPORT SX4 HILL CLIMB SPECIAL

این سوزوکی احتمالاً اولین اتومبیل کوهستانی است که در Forza ظاهر می‌شود. و بخشی از بسته‌ی اتومبیل‌های دسامبر در Forza Motorsport 4 بوده است. این یک نسخه بسیار تقویت شده از Suzuki SX4 Sportback می‌باشد که طرفداران آن را بسیار تحسین می‌کنند. با توجه به اینکه Forza بیشتر اتومبیل‌های جاده‌ای معمولی را در بسته‌های DLC ارائه می‌داد. اضافه کردن یک هیولای نیرومند مانند این قطعاً مورد نیاز بود.

فورزا forza

شماره‌ی 7: ASTON MARTIN CYGNET

 به دلیل آلایندگی زیاد ناشی از موتورهای غول پیکر V12 استون مارتین، آن‌ها مجبور به تولید یک ماشین دوستدار محیط زیست در خط تولید خود شدند. از سال 2011-2013 این ماشین کوچک مبتنی بر IQ تویوتا و قدرتی در حدود 100 اسب بخار در سراسر اروپا فروخته شد.

این ماشین در بسته‌ی اتومبیل ژوئن به Forza Motorsport 4 راه پیدا کرد. اگرچه این یک ماشین کوچک خنده دار بود که توسط شرکت شاخص اتومبیل سازی ساخته شده که بزرگ‌ترین موتورها را تولید می‌کنند، اما متأسفانه به عناوین بعدی منتقل نشد. خوشبختانه قبل از رسیدن به وضعیت End Of Life بازی مذکور، برای همه‌ی بازیکنان Forza Motorsport 4 رایگان شد.

فورزا forza

شماره‌ی 6: GUMPERT APOLLO ENRAGED

ماشین Gumpert در دوران ایکس باکس 360 یک ماشین کلاسیک بود و در چندین بازی ظاهر شد. با این حال، نسخه‌ی ارتقاء یافته‌ی Gumpert Apollo با نام “Enraged” درست پس از انتشار اولین عنوان Horizon اضافه شد.

متأسفانه هیچ یک از Gumpertsها به کنسول‌های نسل بعدی راه پیدا نکردند. به عبارت دیگر‌، نسخه‌ی Enraged Apollo همیشه در Forza Horizon 1 باقی خواهد ماند، مگر اینکه Playground Games مجوز دریافت کند و تصمیم به اضافه کردن آن بگیرد. اما هرگز نگو هرگز. از آنجایی که Apollo Intensa Emozione در Forza Horizon 4 اضافه شد، ما امیدوار به دیدن مدل‌های قدیمی  نیز هستیم.

فورزا forza

شماره‌ی 5: 2013 FORD MUSTANG BOSS 302: PIZZA HUT EDITION

حتی من هم نمی‌دانستم که این ماشین وجود دارد. Boss 302، که به خودی خود  یک ماشین بسیار کمیاب در Forza است، یک نسخه‌ی حتی کمیاب‌تر دارد!  نسخه‌ی Pizza Hut! هر کسی که برنامه‌ی Pizza Hut را از طریق Xbox Live دانلود کرده و از ماه می تا ژوئن 2013 پیتزا سفارش می‌داد، این ماشین را دریافت می‌کرد.

بازی Forza Horizon 1 چندین برچسب ویژه(liveries) به بازیکنان هدیه می‌داد که همه‌ی آن‌ها برای اهداف تبلیغاتی بود. همچنین یک موستانگ GT500 و چلنجر SRT8 392 وجود داشت که هر دو دارای برچسب ویژه‌ی Rockstar بودند و فقط به چند بازیکن در سراسر جهان هدیه داده شدند.

فورزا forza

شماره‌ی 4: 2013 DODGE VIPER GTS HORIZON “GONE GOLD” EDITION

اتومبیلی که روی کاور Forza Horizon 1 بود 2013 Viper GTS نام داشت. اتومبیلی که موتورش تقریباً به اندازه‌ی موتور یک کامیون قدرت داشت. چه کسی می‌توانست صبر کند تا آن هیولا را در سال 2012 رانندگی کند؟

همه مشتاق تجربه‌ی رانندگی با آن بودند. این ماشین حتی یک برچسب خاص نیز دریافت کرد. نسخه‌ی “Gone Gold” این خوش سیما تنها به کسانی تعلق می‌گرفت که نسخه‌ی دموی بازی را به اتمام رسانده باشند.

فورزا forza

شماره‌ی3: MINI JOHN COOPER WORKS COUPÉ

بازی Forza Horizon 1، ماشین‌های ویژه و خاصی داشت که فقط توسط توسعه دهندگان هدیه داده می‌شدند. این ماشین در مسابقه‌ای به نام “MINI Mayham” حضور داشت. این Mini فقط توسط توسعه دهندگان قابل هدیه دادن بود.

متأسفانه در سال 2012 auction house در بازی وجود نداشت، بنابراین برای اکثر بازیکنان تهیه‌ی این ماشین غیرممکن بود.

فورزا forza

شماره‌ی 2:  LOTUS EXIGE ESPIONAGE

ماشین LOTUS EXIGE ESPIONAGE حاصل همکاری بین شرکت‌های پوشاک Lotus و Gieves & Hawkes است. که به نوعی به عنوان یک ماشین کمیاب به Forza Motorsport 2 راه پیدا کرد. به این معنی که این ماشین به بازیکنان هدیه داده شد.

این ماشین به دلیل محبوبیت کم و اینکه فقط یک بار ظاهر شده است، معروفیت کمی در بین فورزا بازان دارد. همچنین این که این ماشین هرگز به تولید نرسید و به همین دلیل برای عناوین بعدی به کار گرفته نشد.

فورزا forza

شماره‌ی 1:  OWEN’S MCLAREN

نادرترین خودرویی که تا به امروز در Forza دیده شده است “Owen’s Mclaren” نام دارد. که در دنیای باز Horizon 4 پرسه می‌زند. ویژگی بارز این مک لارن P1 معمولی، سفارشی سازی رالی است. هیچ کس انتظار نداشت که این ماشین در بازی ظاهر شود. این خودروی سفارشی ساز مجهز به سیستم تعلیق رالی، یک بال بزرگ در عقب، چراغ های اضافی و برچسب‌های پنجره است. اما بزرگ‌ترین رمز و راز این است که، اوون کیست؟

به نقل ازPlayground Games، این ماشین برای یک “بازدید کننده‌ی خاص” ساخته شده است و آن‌ها همچنین اظهار داشتند که برچسب‌های پنجره (استیکر) به بازی اضافه نخواهند شد. این موضوع امیدهای کاذب در میان هواداران ایجاد کرد، اما چه کسی می‌داند آینده چه چیزی را به همراه خواهد آورد. در واقع، فقط یک نفر صاحب این ماشین است و آن خود اوون است.

نظر شما چیست عزیزان؟ کدامیک از این ماشین‌ها را به دست آورده بودید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها