ماشین Apple سال آینده راهی جاده‌ها خواهد شد!

ماشین APPLE

به گزارش ساویس‌گیم، شایعات پیرامون ماشین Apple سال‌هاست که نقل محافل بوده است. حال اگر این شایعه‌ی جدید صحت داشته باشد، باید شهریور سال آینده منتظر رونمایی از آن باشیم. طبق شایعات گذشته ماشین Apple قرار بود در سال 2023 عرضه شود. به نقل از Economic News Daily ادعا شده است که این ماشین در سه ماهه‌ی دوم 2021 عرضه خواهد شد. و روند ساخت آن سرعت گرفته است. این رسانه منبع این ادعای خود را یک تولید کننده‌ی تایوانی عنوان کرده است که از قضا شریک تجاری Apple نیز هست.

در این گزارش ذکر شده است که اپل در حال انجام یک عملیات مخفی است. جایی که چندین نمونه اولیه متحرک از پروژه‌ی اتومبیل خود را در جاده های کالیفرنیا آزمایش می‌کند. ظاهراً این غول فناوری مجوز آزمایش وسایل نقلیه خودران را در سال 2017 دریافت کرده است. گرچه ممکن است در هیچ کجا به آنها بر نخورده باشیم، اما اپل جدی است که وارد این بخش تجارت شود. هدف آن اما هنوز ناشناخته است.

همچنین، در گزارش قبلی آمده بود که اپل در حال همکاری نزدیک با TSMC بر روی تراشه‌های خودران است و گفته می‌شود که در حال مذاکره “همکاری اولیه” با تامین کنندگان محبوب خودرو برای تحقق برنامه‌های خود است.

علاوه بر این، کارمندان شرکت‌های بزرگ مانند تسلا و دیگران را برای کار در این پروژه‌ استخدام می‌کند. به نقل از MacRumors، تولیدکنندگان اتومبیل اغلب سال‌ها قبل از نهایی شدن پروژه خودروهای جدید را معرفی می‌کنند، بنابراین این احتمال وجود دارد که اپل نیز چنین کاری انجام دهد. پیش نمایش کوچکی از  ماشین Apple خود را برای عموم ارائه دهد.

اطلاعات قبلی به بسیاری از منابع اشاره دارند که ادعا می‌کنند Apple Car یا همان ماشین Apple بین سال‌های 2023 و 2025 منتشر خواهد شد. یکی از آن‌ها تحلیلگر برجسته Ming-Chi Kuo است. با این اوصاف ما به شما توصیه می‌کنیم در حال حاضر این گزارش را به چشم شایعه ببینید. به زودی با جزئیات بیشتری در خدمتتان خواهیم بود، بنابراین در ادامه همراه ما باشید.

دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها