توسعه‌دهنده God of War در حال کار بر روی یک بازی جدید اعلام نشده است

God of War سانتا مونیکا Santa Monica

به گزارش ساویس‌گیم، استودیو سانتا مونیکا سونی تقریباً به عنوان، استودیوی God of War شناخته شده است. که البته آن‌ها در پروژه‌های دیگری نیز مشارکت داشته‌اند، اما این عنوان  بازی شاخص آن‌ها بوده است. و اغلب به این عنوان شناخته می‌شوند. بدیهی است که این عنوان برای سال‌های آینده قسمت بزرگی از استودیو را مشغول ساخت خواهد کرد. اما به نظر می‌رسد که آن‌ها پروژه‌های دیگری نیز دارند.

همانطور که در لیست شغلی برای سمت مدیر هنری به تازگی توسط استودیو در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. آن‌ها پروژه دیگری به غیر از God of War آینده دارند. در این لیست آمده است که آن‌ها به دنبال استخدام برای “توسعه عنوان جدید اعلام نشده” هستند که امیدوارند بازی تعریف سبکی جدید باشد. در همین حال، در توییت این استودیو آمده است که به دنبال ارائه بهترین کیفیت بصری هستند است. جالب است که ببینیم این پروژه به چه چیزی اشاره دارد. باید منتظر ماند و دید که چه پروژه‌ای برای آینده خود در نظر گرفته‌اند.

در همین حال، God of War: Ragnarok قرار است امسال به نمایش گذاشته شود. اینکه آیا این یک بازی میان نسلی خواهد بود یا نه، چیزی است که سونی هنوز از اظهارنظر در مورد آن خودداری کرده است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها