مایکروسافت چندین عنوان معرفی نشده برای سال 2021 دارد

مایکروسافت

به گزارش ساویس‌گیم، مایکروسافت چندین عنوان معرفی نشده برای سال 2021 دارد. این را یکی از توسعه‌دهندگان استودیوی DICE عنوان کرد.

چندی پیش فهرست عناوین انحصاری کنسول ایکس‌باکس سری ایکس و اس مشخص شد. عناوینی چون Halo Infinite, The Medium, و Scorn. همچنين عناوین کمتر شناخته شده‌ای چون Lake, The Last Stop, The Gunk, Exo One و CrossFire X. مایکروسافت معتقد است که در سال جاری میلادی سازندگان بیشتر به قدرت سری ایکس واقف خواهند شد و عناوين بیشتری رهسپار این کنسول خواهند شد. مایکروسافت انتظار دارد که این نسل یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز برای سازندگان و بازی‌بازان باشد.

the medium مایکروسافت

به همین منظور عناوین زیادی از جانب مایکروسافت و شرکای تجاری آن‌ها در حال ساخت و آماده‌سازی است. علاوه بر بازی‌هایی که توسط ردموندی‌ها معرفی شده است. عناوین بیشتری هم برای امسال تدارک دیده شده که هنوز معرفی نشده‌اند. حداقل این چیزی است که توسعه‌ی دهنده‌ی استودیوی سازنده‌ی بتلفیلد یعنی DICE به آن معتقد است. متأسفانه هنوز اطلاعات چندانی از این عناوین در دست نیست. اما به نظر می‌رسد که سال 2021 سال پرباری باشد. یکی از عناوین مورد انتظار مایکروسافت اما بدون شک بازی ترسناک The Medium می‌باشد. این بازی قرار است 9 بهمن‌ماه برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس عرضه شود. همچنین این بازی برای PC نیز عرضه خواهد شد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ مایکروسافت چه عناوین دیگری را در چنته دارد؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها