سونی، 10 فیلم و سریال تلویزیونی مبتنی بر فرانچایز‌های پلی‌استیشن می‌سازد

سونی

به گزارش ساویس‌گیم، سونی در ماه‌های اخیر تأکید بیشتری برای به نمایش گذاشتن فرانچایز‌های خود در سریال‌های تلویزیونی یا فیلم‌ها کرده است. و بر همین اساس سال گذشته بخش پلی‌استیشن پروداکشن را برای این منظور راه اندازی کرده است. ما در حال حاضر از مراحل ساخت تعدادی از این عناوین خبر داریم. اما همانطور که انتظار می‌رفت، موارد دیگری نیز وجود دارد که هنوز در مورد آن‌ها صحبت نشده است.

تونی وینچی کوئرا (Tony Vinciquerra)، مدیرعامل بخش پلی‌استیشن پروداکشن که اخیراً با Media Post صحبت کرده است. در مورد اینکه سونی به دنبال ارائه عناوین برجسته خود در سطح بالاتری است، صحبت کرد. وی گفت: “ما برنامه‌ای در این شرکت به نام One Sony داریم … شما ادغام شرکت‌های سونی را با هم بسیار بیشتر خواهید دید.”

وینچی کوئرا ادامه داد که ده فرانچایز در حال حاضر در مسیر تولید قرار دارد (سه فیلم و هفت سریال تلویزیونی).

در حال حاضر، فیلم Uncharted در حال اکران است. تام هالند در نقش نیتن دریک جوان بازی می کند. در همین حال HBO همچنین در حال کار بر روی سریال تلویزیونی اقتباسی The Last of Us است. و همچنین، یک سریال Twisted Metal نیز در دست ساخت است. سونی همچنین چند سال پیش یک سریال انیمیشنی از عنوان Sly Cooper را اعلام کرد، اما مدت‌هاست که هیچ صحبتی در مورد آن نشده است.

می‌توان انتظار داشت که عناوین بزرگی همچون Horizon و God of War نیز کاندیداهای مناسبی برای این کار باشند. کوری بارلوگ، کارگردان God of War 2018 تمایل خود را برای دیدن یک نمایش نتفلیکس بر اساس این بازی ابراز کرده است. بنابراین امیدواریم که چنین اتفاقی به زودی رخ دهد.

نظر شما در مورد این موضوع چیست؟ منتظر دیدن کدام یک از شخصیت‌ها در فیلم‌ها یا سریال‌های تلویزیونی هستید؟ نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها