ویژگی جذاب Hitman 3 روی Google Stadia؛ لذت یک تجربه‌ی منحصر به فرد

Hitman 3 On Stadia Will Use State Share Feature

به گزارش ساویس‌گیم، Hitman 3 آخرین نسخه از فرانچایزی جذاب. یک عنوان اکشن و مخفی‌کاری سرگرم کننده. نیازی نیز بیش از این منتظر آن باشید چون فردا شاهد عرضه‌ی آن خواهیم بود. تقریباً همه‌ی پلتفرم‌های مدرن میزبان این بازی خواهند بود. حتی نینتندو سوئیچ هم از طريق پردازش ابری این بازی را اجرا خواهد کرد. چه از این بهتر؟ اما در بحث استریمینگ نیز این بازی حضور فعالی دارد. احتمالاً تعریف قابلیت State Share گوگل استادیا را شنیده باشید. قابلیتی که یک تجربه‌ی منحصر به فرد را به شما ارائه می‌دهد. Hitman 3 نخستین عنوانی خواهد بود که از این قابلیت بهره می‌برد.

این قابلیت State Share به کاربران گوگل استادیا این امکان را می‌دهد که یک بخش بخصوصی از بازی خود را ضبط کنند و در اختیار دیگران قرار دهند. به گونه‌ای که آن افراد قادر به تجربه‌ی آن بخش با همان شیوه و امکانات باشند. طبیعتاً این قابلیت بسیار جذاب و منحصر به فرد خواهد بود. بازی Hitman 3 و دو شماره‌ی قبلی این مجموعه قرار است از این قابلیت بهره‌مند شوند. نکته‌ی جالب ماجرا اینجاست که شما بدین ترتیب می‌توانید به ابزارها و سلاح‌هایی دسترسی پیدا کنید که هنوز برای شما باز نشده‌اند. به گفته‌ی IO Interactive این قابلیت ویژگی‌هایی چون نقطه‌ی آغاز مراحل، هدف مأموریت و loadout بازیکن را ذخیره می‌کند. همانطور که می‌دانید loadout شامل لباس، ابزار، سلاح و همه‌ی دارایی‌های بازیکن می‌باشد. همچنين درجه‌ی سختی بازی نیز در State Share گوگل استادیا ذخیره خواهد شد.

hitman 3 google stadia state share

باید منتظر ماند و دید این قابلیت چگونه پیاده‌سازی خواهد شد و آیا از آن استقبال می‌شود یا خیر.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این قابلیت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ به نظرتان جذاب است؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها