خبرهای خوش سازندگان بازی مورد انتظار Twelve Minutes

Twelve Minutes

به گزارش ساویس‌گیم، چند صباحی از معرفی بازی Twelve Minutes می‌گذرد. یک بازی داستان محور که در آن یک زن و شوهر در چرخه‌ی زمانی به دام افتاده‌اند. قرار بود این بازی سال گذشته عرضه شود. اما… بله درست حدس زدید، مانند بسیاری از عناوین دیگر تأخیر خورد. ما از صداپیشگان حرفه‌ای این بازی اطلاع داریم اما از تاریخ عرضه‌ی آن خیر.

خب ظاهراً این موضوع هم به زودی تغییر خواهد کرد. چرا که بازی وارد فاز نهایی تولید شده است. توسعه‌ی دهنده‌ی این بازی به تازگی اطلاعات زیادی را به اشتراک گذاشته است. از مراحل ضبط حرکات گرفته تا انیمیشن‌های بازی و غیره. اگر به مسائل بازی‌سازی علاقمند هستید، از اینجا اطلاعات کامل را بخوانید. چیزی که در بین انبوه این اطلاعات حائز اهمیت است، این می‌باشد که بازی وارد فاز نهایی تولید شده است. متأسفانه هنوز بازه‌ی زمانی عرضه برای Twelve Minutes مشخص نشده است. اما به نظر نمی‌رسد که فاصله‌ی زیادی با آن داشته باشيم.

بازی Twelve Minutes قرار است در ادامه‌ی این سال برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S, Xbox One و PC عرضه شود. منتظر اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی از ساویس‌گیم باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ نمایش‌های این بازی را دیده‌اید؟ برای تجربه‌ی آن مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها