6 کاری که باید پیش از تجربه Zelda: Tears of the Kingdom انجام دهید

6 کاری که باید پیش از تجربه Zelda: Tears of the Kingdom انجام دهید والپیپر بازی افسانه زلدا اشک‌های پادشاهی لینک

تنها چند ساعت با عرضه افسانه زلدا اشک‌های پادشاهی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom فاصله داریم. بازی فوق العاده‌ای که پتانسیل تبدیل شدن به بزرگ‌ترین نسخه زلدا را دارد. انجام این کارها شما را برای تجربه بازی Zelda: Tears of the Kingdom آماده می‌کند. کاربران نینتندو سوییچ خیلی خوش شانس هستند که امکان تجربه 2 بازی اصلی زلدا را روی یک کنسول خواهند داشت. این‌که تا چند ساعت آینده قرار است دنباله بازی شاهکار افسانه زلدا نفس وحش Breath of the Wild را تجربه کنیم باورکردنی نیست. درست است که ما برای تجربه بازی جدید افسانه زلدا لحظه شماری می‌کنیم، اما نباید از 6 کاری که باید پیش از تجربه Zelda: Tears of the Kingdom انجام دهید غافل شد.

نوشتار مرتبط:  هر آنچه که باید پیش از بازی کردن افسانه زلدا اشک‌های پادشاهی The Legend of Zelda Tears of the Kingdom بدانید 

خودتان را در Breath of the Wild غرق کنید

تنها چند ساعت با عرضه Tears of the Kingdom فاصله داریم، طبیعتاً فرصت کافی برای تجربه کامل بازی را نخواهید داشت، اما به طور کلی سر زدن به جهان شگفت انگیز Breath of the Wild خالی از لطف نخواهد بود.

بازی Tears of the Kingdom در همان جهان Breath of the Wild جریان دارد. البته یک تفاوت‌هایی هم در این بین وجود دارند. اما تجربه مجدد بازی نخست به شما کمک می‌کند تا با فضاسازی، مکانیک‌های بازی، گیم پلی و نقشه بیش‌تر آشنا شوید.

نوشتار مرتبط:  معرفی بزرگان: شیگرو میاموتو، پدربزرگ بازی‌های ویدیویی 

با تاریخچه و داستان زلدا آشنا شوید – 6 کاری که باید پیش از تجربه Zelda: Tears of the Kingdom انجام دهید

البته این مورد خیلی ضروری نیست، ولی برای لذت بردن هر چه بیش‌تر از بازی بهتر است با داستان و تاریخچه مجموعه افسانه زلدا آشنا شوید. فعلاً از میزان تمرکز بازی روی داستان اطلاع چندانی نداریم، اما این را خوب می‌دانیم که Tears of the Kingdom سوار بر وقایع Breath of the Wild است. بنابراین به شدت توصیه می‌شود که داستان بازی قبلی را مرور کنید و ما برای راحت شدن کار شما ویدیو خلاصه داستان بازی Breath of the Wild را برایتان آماده کرده‌ایم.

خود نینتندو تا الآن مشخص نکرده است که Tears of the Kingdom در کدام خط زمانی قرار دارد. برخی از طرفداران زلدا می‌گویند که Breath of the Wild و Tears of the Kingdom در واقع متصل کننده هر 3 خط زمانی خواهند بود، اما برخی گیمرها معتقدند که این‌طور نیست و وقایع این بازی‌ها تنها در یک خط زمانی جریان دارد. خود شما نیز می‌توانید با مطالعه تاریخچه و داستان افسانه زلدا پیش‌بینی کنید که حرف کدام دسته درست است.

همچنین طبق تریلرها قبلیه وحشی و باستانی Zonai نقش حیاتی را در Tears of the Kingdom ایفا خواهند کرد. اگر خاطرتان باشد یک اشاره‌هایی هم به این قبیله در Breath of the Wild بود، ولی مستقیماََ به تصویر کشیده نشدند. اگر با Zonai آشنایی ندارید، بد نیست در فرصت باقی مانده در خصوص آن‌ها تحقیق کنید.

نوشتار مرتبط:  100 نقل قول برتر بازی‌های ویدیویی در طول تاریخ 

فضای ذخیره‌سازی نینتندو سوییچ را خالی کنید

بازی Tears of the Kingdom بزرگ‌ترین بازی انحصاری نینتندو سوییچ است و حدود 16 گيگابايت حجم دارد. به عبارتی این بازی نصف فضای ذخیره‌سازی نسخه استاندارد نینتندو سوییچ را پر می‌کند.

اگر شما نینتندو سوییچ اولد nintendo switch oled را تهیه کرده باشید، با توجه به فضای ذخیره‌سازی 64 گیگابایت دست شما بازتر خواهد بود. همچنین شما می‌توانید برای افزایش حجم فضای ذخیره‌سازی نینتندو سوییچ معمولی اس دی SD کارت تهیه کنید و بازی‌های قدیمی خودتان را آرشیو نمایید.

البته که اگر شما نسخه فیزیکی بازی را تهیه کنید، جای نگرانی نیست. چرا که فقط کافی است فضای اندکی را برای ذخیره‌سازی فایل save داشته باشید و البته دی ال سی DLC احتمالی که در آینده عرضه خواهد شد.

نوشتار مرتبط:  تغییرات شخصیت لینک Link از افسانه زلدا Legend of Zelda در گذر زمان 

خرید نینتندو سوییچ اولد را مد نظر قرار دهید – 6 کاری که باید پیش از تجربه Zelda: Tears of the Kingdom انجام دهید

صحبت از نینتندو سوییچ اولد Nintendo Switch OLED شد، اگر هنوز این کنسول را تهیه نکرده‌اید، بهتر است نسبت به تهیه آن اقدام کنید، به خصوص اگر بیش‌تر روی حالت دستی Handheld به تجربه بازی می‌پردازید. نسخه جدید نینتندو سوییچ صفحه نمایش بزرگ‌تر، با کیفیت‌تر و فضای ذخیره‌سازی بیش‌تری دارد. همچنین کیفیت اسپیکر و عمر باتری آن نیز بیش‌تر است و پورت LAN نیز دارد که نسخه معمولی فاقد آن است.

اگر می‌خواهید به بهترین شکل ممکن بازی Tears of the Kingdom را تجربه کنید، نینتندو سوییچ اولد انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. اما اگر محدودیت بودجه دارید یا بیش‌تر روی حالت داک و تلویزیون به تجربه بازی می‌پردازید و اساساً کیفیت بصری بازی چندان اهمیتی برای شما ندارد، احتمالاً نیازی به تهیه کنسول جدید نخواهید داشت.

اگر تصمیم به خرید نینتندو سوییچ اولد گرفتید، مدل‌های مختلفی پیش روی شما خواهند بود که special Tears of the Kingdom edition یکی از جذاب‌ترین‌ها است. نکته آخر این‌که در صورت تغییر کنسول حواستان باشد که پروفایل خودتان را از سوییچ قدیمی به جدید منتقل کنید تا save، بازی‌ها و همه اطلاعات شما به دستگاه جدید منتقل شوند.

نوشتار مرتبط:  هر آنچه که باید درباره‌ی The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild 2 بدانید 

بازی را پیش‌خرید و پیش بارگذاری کنید

اگر قصد تجربه بازی Tears of the Kingdom در اسرع وقت را دارید، بهتر است که همین الآن بازی را بخرید تا قابلیت پیش بارگذاری پری لود برای شما فعال شود. 22 اردیبهشت قفل دیجیتالی بازی باز می‌شود و امکان تجربه بازی را خواهید داشت. اگر نسخه فیزیکی را تهیه کنید نیز کافی است کارتریج را وارد دستگاه کنید و بدون نیاز به صبر کردن به تجربه بازی بپردازید.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های شبیه افسانه زلدا The Legend Of Zelda 

تمام مهمانی‌های خود را لغو کنید و مرخصی بگیرید

بازی Tears of the Kingdom یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال و تاریخ است. این بازی از زمان‌ رونمایی در 2019 همیشه در صدر فهرست مورد انتظارترین بازی‌ها بوده است. بازی برچسب 70 دلاری دارد و این مهم در بین بازی‌های نینتندو بی سابقه است، غول ژاپنی قول داده که Tears of the Kingdom ارزش این قیمت‌گذاری را خواهد داشت.

به دوستان و خانواده اطلاع دهید که برای مدتی سرتان شلوغ است. شاید بهتر باشد که بهشان بگویید قرار است یک کار مهم را برای شاهزاده خانم انجام دهید، که در این صورت اصلاً هم دروغ نگفته‌اید! به رئیس‌تان هم بگویید که نمی‌توانید 22 اردیبهشت ماه سر کار حاضر شوید و شاید تا چند روز بعد هم امکان حضور نداشته باشید. به وی بگویید که یک ویروس جدید از سرزمین هایرول فراگیر شده و بیم مبتلا شدن دارید!

جدا از شوخی، واقعاً عیب نیست که فرصتی را برای خودتان در نظر بگیرید تا از زندگی لذت ببرید و عرضه Tears of the Kingdom بهانه خوبی است. بازی‌های زلدا که سالیانه عرضه نمی‌شوند، بنابراین باید آن‌ها را غنیمت شمرد و نهایت لذت را از آن‌ها برد. بروید و خوش بگذارنید و جای ما را هم خالی کنید. نظر شما در خصوص 6 کاری که باید پیش از تجربه Zelda: Tears of the Kingdom انجام دهید چیست؟ مقالات بازی ساویس‌گیم را از دست ندهید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ 

5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها