سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Last Case of Benedict Fox

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Last Case of Benedict Fox کاور بازی لست کیس اف بندیکت فاکس آخرین پرونده بندیکت فاکس

دنیای پیچیده سازمان مخفی، آیین‌های ممنوعه و قتل‌های دلخراش در لست کیس اف بندیکت فاکس The Last Case of Benedict Fox انتظار شما را می‌کشند. خاطرات مقتولان را در این بازی متروییدوانیایی لاوکرفتی کاوش کنید. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Last Case of Benedict Fox را در ساویس‌گیم بخوانید.

در نقش بندیکت فاکس، یک کارآگاه خودخوانده که به همراه شیطانی خود متصل است، در برزخی از خاطرات رو به زوال فرو بروید. از این پیوند نامقدس برای کاوش در ذهن متوفیان اخیر در جستجوی سرنخ‌هایی استفاده کنید تا اسرار یک عمارت بزرگ و فرسوده را کشف کنید – محل قتل وحشتناک یک زوج جوان و ناپدید شدن فرزندشان. در یک ماجراجویی محرمانه که از طریق سبک هنری جذاب برتون شکل گرفته است، در دنیایی تاریک و جذاب پر از سازمان‌های مخفی، آیین‌های ممنوعه و جنایات فجیع غوطه ور شوید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Last Case of Benedict Fox

  • سیستم عامل: ویندوز 10
  • پردازنده: Intel Core i5-7400 3.00GHz یا AMD Ryzen 5 1400 3.20GHz
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce 1050Ti یا ای ام دی هم سطح
  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 12 گیگابایت
  • فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: 8 گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی The Last Case of Benedict Fox

  • سیستم عامل: ویندوز 10
  • پردازنده: Intel Core i5-10600K CPU 4.10GHz یا ای ام دی هم سطح
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 3060 یا ای ام دی هم سطح
  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 16 گيگابايت
  • فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: 8 گیگابایت

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های متروییدوانیا که باید هم‌اکنون تجربه کنید 

آیا من می‌توانم بازی The Last Case of Benedict Fox را اجرا کنم؟

برای حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Last Case of Benedict Fox به یک پردازنده‌ی Intel Core i5-7400 3.00GHz یا AMD Ryzen 5 1400 3.20GHz نیاز دارید. اما سازندگان پیشنهاد می‌دهند که از پردازنده‌ی Intel Core i5-10600K CPU 4.10GHz یا ای ام دی هم سطح استفاده کنید. ارزان‌ترین کارت گرافیکی که قادر به اجرای بازی The Last Case of Benedict Fox است NVIDIA GeForce 1050Ti یا ای ام دی هم سطح معرفی شده است. برای داشتن تجربه‌ی بهتر کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3060 یا ای ام دی هم سطح پیشنهاد شده است. حداقل حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی 12 گیگ و رم پیشنهادی 16 گیگابایت است. فضای ذخیره سازی مورد نیاز برای نصب بازی نیز 8 گیگابایت است.

در پایان اگر سؤالی درباره‌ی آخرین پرونده بندیکت فاکس The Last Case of Benedict Fox داشتید لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها