بهترین بازی‌های موبایل 2023

بهترین بازی‌های موبایل برای تجربه در نوروز 1402 بازی دریم لیگ 23 توم ریدر مهاجم مقبره ریلودد کینگدوم راش

بازی‌های موبایلی سال‌هاست که از سطح گرافیکی تتریس و اسنیک (مار بازی) گذر کرده‌اند، و پلتفرم موبایل طی سال‌های اخیر میزبان بازی‌های سنگینی بوده است. تعدد بازی‌های موبایل بسیار بالاست و حقیقتاً انتخاب از میان آن‌ها خیلی دشوار است. در ادامه با ساویس‌گیم همراه شوید تا به بهترین بازی‌های موبایل 2023 بپردازیم. بازی‌های فهرست ما شامل بهترین بازی‌های 2022 و 2023 موبایل است. مقاله معرفی بهترین بازی‌های موبایل در ادامه به‌روزرسانی خواهد شد.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی فوتبال برای گوشی موبایل 

eFootball 2023

ای فوتبال پس 2023

بازی ای فوتبال پس 2023 eFootball 2023 پس از دریافت به‌روزرسانی گسترده اکنون به وضعیت مطلوبی رسیده است. شما می‌توانید در این بازی به بیش از 250 تیم باشگاهی از جمله اینتر، میلان، بارسلونا و بایرن مونیخ به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. ای فوتبال 23 همان تجربه آشنا پس را روی موبایل ارائه می‌دهد. تجربه این بازی رایگان را از دست ندهید.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی ومپایر سوروایور Vampire Survivors 

Vampire Survivors

بازی ومپایر سوروایور اعتیادآور و به شدت سرگرم کننده است. خوشبختانه این بازی اسیر جو مسموم خریدهای درون برنامه‌ای نشده است. بازی Vampire Survivors عناصر roguelite را با گرافیک پیکسلی جذاب ترکیب کرده است و تجربه‌ای درجه یک را ارائه می‌دهد. گیم پلی این بازی شما را در مواجهه با صدها دشمن قرار می‌دهد و برای برنده شدن نیازمند سرعت عمل بالا و استراتژی مناسب هستید.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی برای موبایل قدیمی 

بهترین بازی‌های موبایل 2023 – 20 Minutes Till Dawn

به مانند بازی Vampire Survivors این بازی نیز عناصر roguelike و shoot-’em-up را ترکیب کرده و شما باید در برابر امواج دشمنان مقاومت کنید. سبک گرافیکی منحصر به فرد بازی 20 دقیقه تا سپیده دم شما را در طی تجربه دورهای ۲۰ دقیقه‌ای جادو می‌کند. این سبک گرافیکی با فضاسازی بازی کاملاََ هماهنگ است و تجربه‌ای دلنشین را به گیمرها ارائه می‌دهد.

نوشتار مرتبط:  10 بازی برتر توم ریدر Tomb Raider 

Tomb Raider Reloaded

جدیدترین ماجراجویی لارا کرافت در گوشی‌های موبایل Tomb Raider Reloaded نام دارد. هدف روشن است، پاکسازی معبد از دشمنان و راه یافتن به مسیر جدید. تجربه بازی مهاجم مقبره ریلودد Tomb Raider Reloaded رایگان است، اما خریدهای درون برنامه‌ای هم در بازی تعبیه شده که می‌توان از آن‌ها برای ارتقاء و پیشرفت سریع‌تر استفاده کرد. خوشبختانه این بازی تک‌نفره است و خریدهای درون برنامه‌ای روی تجربه کلی شما تأثیر نمی‌گذارند و این حس که از دیگر گیمرها عقب افتاده‌اید به شما منتقل نمی‌شود.

توم ریدر یک مجموعه پرطرفدار در هنرصنعت بازی‌های ویدیویی است. Tomb Raider Reloaded می‌تواند طرفداران را تا آماده شدن نسخه جدید AAA بازی سرگرم کند. بنابراین طرفداران تامب رایدر نباید تجربه آن را از دست بدهند.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی شورش در شهر 4 Streets of Rage 4 

شخصیت اصلی بازی شورش در شهر 4 در حال پوشیدن دستکش قرمز streets of rage 4

Streets Of Rage 4

اگر به دنبال یک تجربه کلاسیک و خاطره‌انگیز هستید، Streets Of Rage 4 برای شما ساخته شده است. گرافیک طراحی شده با دست و گیم پلی جذاب بازی فوق العاده دلنشین است. حالت‌های مختلفی برای بازی کردن وجود دارد. بازی شورش در شهر 4 از دسته نیز پشتیبانی می‌کند و خبری از خریدهای درون برنامه‌ای نیست. محتوای بازی کافی و ایده‌آل است، چندین دی ال سی هم برای دریافت موجود است.

نوشتار مرتبط:  ترسناک‌ترین هیولاهای بازی 

بهترین بازی‌های موبایل 2023 – Alien: Isolation

بازی گرافیکی و سنگین Alien: Isolation به مانند معجزه‌ای باورنکردنی در سال گذشته برای موبایل پورت شد. این بازی ترسناک بقای جذاب در جهان مجموعه فیلم‌های بیگانه جریان دارد. بازی بیگانه انزوا شما را در نقش الن ریپلی قرار می‌دهد که در پی حل معمای ناپدید شدن مادر خود است. تمام دی ال سی‌های بازی بیگانه جداسازی برای موبایل پورت شده‌اند و بازی از دسته نیز پشتیبانی می‌کند. این‌که برای تجربه یکی از بهترین بازی‌های وحشت بقای دهه‌ی گذشته نیازی به کامپیوتر و کنسول بازی ندارید، خارق‌العاده است.

نوشتار مرتبط:  فهرست تمام بازی‌های ایکس باکس سری اس Xbox Series S که به صورت 120 فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند 

Grid Autosport

موبایل بازی‌های ماشین سواری فراوانی دارد که همگی سعی در شبیه‌سازی کیفیت و هیجان این سبک بازی روی پلتفرم همراه هستند. اما فقط یک بازی است که توانسته تجربه همسان را ارائه دهد. بازی گرید اتواسپورت Grid Autosport مستقیماََ از کنسول برای موبایل پورت شده و همان کیفیت و عمق را به صفحه‌های کوچک همراه آورده است. حقیقتاً پلتفرم موبایل هر روز ما را شگفت زده می‌کند. سطح بازی‌های موبایل پیشرفت وحشتناکی کرده‌اند و این روند رو به رشد کماکان ادامه دارد.

نوشتار مرتبط:  dns برای موبایل 

Wayward Souls

استودیوی RocketCat games با عرضه Wayward Souls یک فرمول طلایی را کشف کرده است. آن‌ها عناصر roguelite را با اکشن نقش‌آفرینی ترکیب کرده‌اند و گویی یک زلدای ۱۶ بیتی را با اضافه کردن سیستم طراحی مراحل کامپیوتری به موبایل‌های امروزی آورده‌اند. هر دور بازی شما تجربه‌ای متفاوت را به ارمغان می‌آورد. بگردید، مبارزه کنید و معماها را یکی پس از دیگری حل کنید. خانم‌ها و آقایان ماجراجو، بازی اکشن ماجراجویی ارواح سرسخت Wayward Souls شما را فرا می‌خواند.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ 

Kingdom Rush

این مجموعه جذاب و دوست داشتنی بهترین تجربه دفاع از قلعه را برای گیمرهای موبایل به ارمغان می‌آورد. بازی‌های زیادی در این سبک وجود دارند، ولی هيچکدام به دلنشینی Kingdom Rush نیستند. اگر به دنبال یک بازی با گرافیک چشم‌نواز و گیم پلی چالش‌برانگیز هستید تا اوقات فراغت خود را با آن پر کنید، بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز یورش به امپراطوری Kingdom Rush قطعاً ارزش وقت شما را خواهد داشت. تجربه آن را از دست ندهید.

نوشتار مرتبط:  راهنمای اول شدن در پابجی موبایل pubg mobile 

بهترین بازی‌های موبایل 2023 – Parking Jam 3D

بازی پارکینگ جم یکی از پدیده‌های موبایل گیمینگ در سال گذشته بود. البته این بازی ۳ سال پیش عرضه شده است اما با به‌روزرسانی‌های گسترده توانست خودش را مطرح کند. در این بازی معمایی شما تفکر نقادانه، قوه حل مسئله، واکنش سریع و زمان‌بندی خودتان را به چالش می‌کشید.

جذابیت بازی پازل بسیار سرگرم کننده پارکینگ جم «خارج کردن ماشین ها از پارک» Parking Jam 3D این است که سبک گرافیکی دلنشینی دارد. شما می‌توانید این بازی نسبتاََ کم حجم را به صورت آفلاین نیز تجربه کنید و از حل کردن چالش‌های مختلف نهایت لذت را ببرید. منتظر چه هستید!؟ مغز خود را با این بازی معمایی جذاب به چالش بکشید.

نوشتار مرتبط:  آموزش تنظیمات ای فوتبال eFootball PES برای دریافت بالاترین نرخ فریم 

Dream League Soccer 2023

خب، از هر چه بگذریم سخن فوتبال خوش‌تر است. Dream League Soccer 2023 جدیدترین نسخه از مجموعه جذاب دریم لیگ است. این بازی بدون شک بهترین تجربه فوتبال را روی موبایل به ارمغان می‌آورد. این شبیه‌ساز فوتبال جذاب بیش از ۴۰۰۰ فوتبالیست را لایسنس کرده است و شما هیچ محدودیتی در زمینه ساخت تیم و تجربه یک فوتبال ناب ندارید. در دریم لیگ شما حتی می‌توانید استادیوم خودتان را بسازید و از شخصی‌سازی گسترده بازی لذت ببرید. بازی پرطرفدار لیگ رویایی فوتبال 2023 (دریم لیگ – DLS 23) Dream League Soccer 2023 با هوش مصنوعی بهبود یافته و گیم پلی روان خوب گیمرهای موبایل را حسابی سرگرم خواهد کرد. اگر یک موبایل گیمر و عاشق فوتبال هستید، نصب کردن دریم لیگ 23 برای شما حیاتی و واجب است.

نظر شما در خصوص فهرست بهترین بازی‌های موبایل 2023 چیست؟ پیشنهاد دیگری برای اضافه شدن به این فهرست دارید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

4.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها