سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Wo Long: Fallen Dynasty

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Wo Long: Fallen Dynasty کاور بازی

بازی وو لانگ فالن دیناستی یک اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک از سازندگان Nioh است. Team NINJA بار دیگر ثابت کرد که با استعدادترین استودیو در خلق بازی‌های سولزلایک است. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Wo Long: Fallen Dynasty را در ساویس‌گیم بخوانید.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty یک داستان دراماتیک و پر اکشن از یک سرباز شبه نظامی بی نام است که برای بقا در یک نسخه فانتزی تاریک از سلسله هان بعدی که شیاطین سه پادشاهی را درگیر می‌کنند می‌جنگد. گیمرها با استفاده از شمشیر بازی مبتنی بر هنرهای رزمی چینی با موجودات مرگبار و سربازان دشمن مبارزه می‌کنند و سعی خواهند کرد با بیدار کردن قدرت واقعی از درون، بر مشکلات غلبه کنند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Wo Long: Fallen Dynasty

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: GeForce GTX 1650 4GB یا Radeon RX 570 4GB
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i5-8400 یا AMD Ryzen 5 3400G
  • فضای ذخیره‌سازی: 60 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10, Windows 11, 64bit

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Wo Long: Fallen Dynasty

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: GeForce RTX 2060 6GB یا Radeon RX 5700XT 8GB
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i7-8700 یا AMD Ryzen 5 3600XT
  • فضای ذخیره‌سازی: 60 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10, Windows 11, 64bit

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی Ninja Gaiden Master Collection 

آیا من می‌توانم Wo Long: Fallen Dynasty را اجرا کنم؟

برای اجرای این بازی شما به حداقل پردازنده‌ی Intel Core i5-8400 یا AMD Ryzen 5 3400G نیاز خواهید داشت عزیزان. با این حال سازندگان استفاده از Intel Core i7-8700 یا AMD Ryzen 5 3600XT را برای تجربه‌ی بهتر پیشنهاد کرده‌اند. فضای ذخیره‌سازی برای نصب بازی Wo Long: Fallen Dynasty به میزان 60 گیگابایت است. چنان‌چه حداقل کارت گرافیک GeForce GTX 1650 4GB یا Radeon RX 570 4GB را داشته باشید، هیچ مشکلی در اجرای بازی نخواهید داشت. اما اگر قصد تجربه‌ی Wo Long: Fallen Dynasty با بالاترین تنظیمات گرافیکی را دارید می‌بایست از GeForce RTX 2060 6GB یا Radeon RX 5700XT 8GB استفاده کنید. حداقل حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی 8 گیگابایت و رم پیشنهادی 16 گیگ است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص وو لانگ فالن دیناستی دارید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها