سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Hi-Fi RUSH

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Hi-Fi RUSH کاور بازی

یک بازی ریتیمک جذاب که در آن چای و دوستانش با ابرشرکتی اهریمنی مبارزه می‌کنند. شاید باورش سخت باشد ولی سازندگان اویل ویتین 2 این بازی ریتمیک خوش رنگ و لعاب را ساخته‌اند. Tango Gameworks و بتزدا های فای راش را به شکل غیرمنتظره‌ای عرضه کردند. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Hi-Fi RUSH را در ساویس‌گیم بخوانید.

چای که پس از یک آزمایش مشکوک شرکتی که به اشتباه یک پخش کننده موسیقی را با قلبش ادغام می‌کند، برچسب «معیوب» را یدک می‌کشد، اکنون باید برای آزادی خود در یک دنیای متحرک، رنگارنگ و شیک بجنگد. دنیایی که در آن همه چیز از پازل‌های پلتفرمینگ گرفته تا حملات دشمن و حتی گاف‌ها و شوخی های رنگارنگ – با ضرباهنگ موسیقی هماهنگ شده‌اند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Hi-Fi RUSH

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت رم
  • کارت گرافیک مورد نیاز: GTX 1050 یا RX 560
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i5-6500 یا Ryzen 3 1200
  • فضای ذخیره‌سازی: 20 گیگابایت فضای خالی
  • سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیتی

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Hi-Fi RUSH

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گیگابایت رم
  • کارت گرافیک پیشنهادی: RTX 2070 یا RX 6600 یا Arc A750
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i7-6700 یا Ryzen 5 1500X
  • فضای ذخیره‌سازی: 20 گیگابایت فضای خالی
  • سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیتی

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی The Evil Within 2 

آیا من می‌توانم Hi-Fi RUSH را اجرا کنم؟

برای نصب و اجرای بازی های فای راش شما به حداقل 20 گیگابایت فضای خالی نیاز خواهید داشت. در صورتی که شما حداقل GTX 1050 یا RX 560 داشته باشید می‌توانید به راحتی بازی Hi-Fi RUSH را اجرا کنید. با این حال برای داشتن تجربه‌ی بهتر استفاده از RTX 2070 یا RX 6600 یا Arc A750 توصیه شده است.

با توجه به حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Hi-Fi RUSH شما به حداقل 8 گیگابایت رم نیاز خواهید داشت. پردازنده‌ی مورد نیاز برای اجرای بازی Intel Core i5-6500 یا Ryzen 3 1200 است و پردازنده‌ی پیشنهادی Intel Core i7-6700 یا Ryzen 5 1500X معرفی شده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص Hi-Fi RUSH دارید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

1 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها