بازی جدید از مجموعه‌ی G.I. Joe در حال ساخت است

بازی جدید از مجموعه‌ی G.I. Joe در حال ساخت است

به گزارش ساویس‌گیم، برند بزرگ اسباب‌بازی یعنی Hasbro از طریق بخش مربوط به بازی‌های ویدئویی خود یک استودیوی بازی‌سازی بزرگ و متشکل از کار کشته‌های هنرصنعت افتتاح کرد. این استودیوی تازه تأسیس متشکل از اعضای سابق WB Games و دیگر استودیوهای AAA می‌باشد. با توجه به فهرست شغلی به دست آمده پروژه‌ی نخست New Raleigh-Durham Studio چیزی نیست جز نسخه‌ی جدید G.I. Joe.

این بازی قرار است یک AAA سوم شخص در سبک اکشن-ماجراجویی باشد. بازی مذکور مولتی پلتفرم است و توسط موتور بازی‌سازی آنریل انجین در حال توسعه می‌باشد. هم‌چنین این بازی عناصر گشت و گذار و درخت مهارت را در بر خواهد داشت.

بازی جدید از مجموعه‌ی G.I. Joe در حال ساخت است

شاخه‌ی بازی‌های ویدئویی شرکت Hasbro قرار است فعالیت خود در حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی را افزایش دهد. Wizards of the Coast قصد دارد بازی‌های جدیدی را تحت مجموعه‌ی G.I. Joe و Transformers توسعه دهد. بدون شک این شیوه به کسب و کار شرکت اصلی که در ساخت اسباب‌بازی مشغول است نیز کمک شایانی خواهد کرد و آن‌ها می‌توانند محصولات مرتبط را به فروش برسانند.

پیام رسمی استودیوی تازه تأسیس شده به شرح زیر است:

استودیو‌ی جدید New Raleigh-Durham یک استودیو‌ی بازی‌سازی جدید در منطقه‌ی Raleigh-Durham واقع در کارولینای شمالی است که توسط پیشکسوتان هنرصنعت بازی از قبیل بازی‌سازان کارکشته‌ی WB Games و دیگر استودیوهای AAA رهبری می‌شود. New Raleigh-Durham Studio بخشی از Wizards of the Coast است که خود آن نیز بخشی از Hasbro می‌باشد. ما در حال ایجاد یک تیم توسعه‌ی جدید متشکل از افراد با استعداد و برجسته هستیم تا اولین بازی ویدئویی چند پلتفرمی Action-Adventure خودمان را در جهان GI JOE ایجاد کنیم!

بازی جدید از مجموعه‌ی G.I. Joe در حال ساخت است

نظر شما در خصوص بازی G.I. Joe در سبک اکشن-ماجراجویی و عناصر جهان‌باز چیست؟ برای تجربه‌ی آن مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها