مدل جدید پلی استیشن 5 مشکل حرارتی ایجاد خواهد کرد

مدل جدید پلی استیشن 5 مشکل حرارتی ایجاد خواهد کرد

به گزارش ساویس‌گیم، مدل جدید پلی استیشن 5 روانه‌ی بازار شده است و یک تغییر اساسی دارد. گرماگیر کنسول به مراتب کوچک‌تر شده است و این مهم می‌تواند موجبات ایجاد مشکل نماید.

با توجه به تحلیل‌های جدید توسط افراد خبره مدل جدید پلی استیشن 5 دیجیتال با شماره مدل CFI-1100B 01 که طبق گزارشات 300 گرم سبک‌تر است، گرماگیر کوچک‌تری دارد و این موضوع موجب می‌شود که کنسول داغ‌تر شود.

بدون شک این موضوع می‌تواند در کوتاه مدت و دراز مدت مشکلات عدیده‌ای را موجب شود.

برخی افراد می‌گویند افزایش گرمای کنسول در بخش خروجی می‌تواند نشانه‌ی این باشد که خنک کننده‌ی کنسول کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. اما مسئله‌ی اصلی اینجاست که سونی در مدل جدید بخش قابل توجهی از گرماگیر کنسول را خارج کرده است. با توجه به کوچک‌تر شدن اجزای گرماگیر و حذف بخش‌هایی از آن بدون شک نمی‌تواند عمل خنک کنندگی را به خوبی انجام دهد.

مدل جدید پلی استیشن 5 مشکل حرارتی ایجاد خواهد کرد

این موضوع را این‌گونه هضم کنید که به عنوان مثال بنده خنک کننده‌ی پردازنده را از کامپیوتر خودم خارج کنم، در نتیجه گرمای خروجی از کیس افزایش خواهد یافت چرا که دمای کلی سیستم افزایش پیدا کرده است و خنک کننده‌ی مرکزی قادر به کنترل دما نیست. این موضوع دقیقاََ همان اتفاقی است که برای مدل جدید پلی استیشن 5 افتاده است.

نسخه‌ی دیجیتال و دیسک خور پلی‌ استیشن 5 هم‌اکنون در دسترس است و مدل جدید پلی استیشن 5 حدود یک ماه است که روانه‌ی بازار شده است.

مدل جدید پلی استیشن 5 مشکل حرارتی ایجاد خواهد کرد

کنسول پلی استیشن 5 با توجه به بهره‌گیری از SSD فوق سریع و فناوری‌های پیشرفته از جمله بازخورد لمسی، ماشه‌های تطبیق پذیر و صدای 3بعدی توانسته است تجربه‌ی جدیدی را ارائه دهد.

دوستان نظر شما چیست؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها