معرفی فیلم Don’t Breathe 2


جناب Fede Alvarez با Don’t Breathe توانست موفقیت خوبی را برای Ghost House Pictures و Sony Pictures به ارمغان آورد. اکنون 5 سال از انتشار آن اثر سینمایی می‌گذرد و 22 مردادماه شاهد Don’t Breathe 2 خواهیم بود.

داستان شماره‌ی نخست پیرامون دختری بود که با سرقت به امرار معاش می‌پرداخت. رویای نقل مکان از دیترویت به کالیفرنیا او و دوستانش را ترغیب کرد که دست به یک سرقت دیگر بزنند و سپس نقل مکان کنند.

اما سرقت از خانه‌ی پیرمردی نابینا در دل شب که ابتدا خیلی آسان به نظر می‌رسید تبدیل به یک کابوس شد و این گروه جوان انتظار این ماجراها را نداشتند.

فیلم ترسناک و هیجان‌انگیز Don’t Breathe با بودجه‌ی 9 میلیون دلاری بیش از 157 میلیون دلار فروش کرد و شایعه‌ی ساخت دنباله برای آن از همان موقع به گوش می‌رسید.

معرفی فیلم Don't Breathe 2

فیلم Don’t Breathe 2 چه وقت اکران خواهد شد؟

فیلم Don’t Breathe 2 قرار است در تاریخ 22 مردادماه روی پرده برود. نکته‌ی جالب در خصوص این فیلم کارگردانی آن توسط Rodo Sayagues دوست صمیمی Fede Alvarez می‌باشد. کارگردان نسخه‌ی اول نیز در این قسمت تهیه‌کنندگی و نویسندگی را برعهده گرفته است.

شما برای تماشای Don’t Breathe 2 مشتاق هستید؟ نظر شما در خصوص شماره‌ی نخست چیست؟

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها