بازآفرینی فیلم Candyman دنباله‌ی نسخه‌ی اصلی خواهد بود

بازآفرینی فیلم Candyman دنباله‌ی نسخه‌ی اصلی خواهد بود

به گزارش ساویس‌گیم، در این مدت همه‌گیری جهانی ویروس آثار هنری زیادی با تأخیر مواجه شدند. یکی از آن‌ها نیز بازآفرینی فیلم ترسناک Candyman بود. فیلمی که توسط Nia DaCosta کارگردانی می‌شود و قرار است در مردادماه شاهد اکران آن باشیم.

به تازگی بازیگر اصلی Candyman یعنی Tony Todd مصاحبه‌ای انجام داده است و فیلم جدید را با نسخه‌ی Daniel Robitaille مقایسه کرده‌ است. به عقیده‌ی تونی فیلم جدید به نوعی ادامه دهنده‌ی نسخه‌ی اصلی و امیدها به آن بسیار بالاست.

بازآفرینی فیلم Candyman دنباله‌ی نسخه‌ی اصلی خواهد بود

تونی می‌گوید سازندگان علاقه‌ای به تأخیر مجدد ندارند. تبلیغات فیلم هم‌اکنون در سینماها آغاز شده است و انتظارات برای این اثر روزبه‌روز بیش‌تر خواهد شد. تونی فیلم جدید را فوق‌العاده خواند و با توجه به موفقیت A Quiet Place امیدوار است که فیلم آن‌ها نیز با استقبال مواجه شود.

داستان فیلم Candyman به محله‌ای آرام برمی‌گردد که در آن قاتلی ماورائی سال‌هاست به افسانه تبدیل شده است. روش احضار او هم آسان است و فقط کافی است 5 بار نام او را در برابر آینه به کار برید. قاتل قلاب به دست طی اتفاقاتی بازمی‌گردد و شخصیت‌های اصلی فیلم می‌بایست برای همیشه به این افسانه پایان بخشند، آیا موفق خواهند شد؟

برای پاسخ سؤال بالا باید تا 5 شهریورماه صبر کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها