فیلم مورد انتظار Shazam! Fury of the Gods سرشار از کمدی خواهد بود

فیلم مورد انتظار Shazam! Fury of the Gods سرشار از کمدی خواهد بود

به گزارش ساویس‌گیم، فیلم Shazam رویکرد متفاوت و جذابی نسبت به دیگر آثار دنیای سینمایی DC داشت. خبری از فضای تاریک نبود و این اثر لحظات کمدی فراوانی داشت که با استقبال هم مواجه شد.

حال سازندگان در پی ساخت Shazam! Fury of the Gods هستند دنباله‌ای که قرار است اکشن‌تر و کمدی‌تر باشد. Jack Dylan Grazer در این فیلم هم ایفای نقش خواهد کرد و در نقش لوکا قرار است یار و همراه شخصیت اصلی باشد.

من هم‌اکنون در آتلانتا هستم و مشغول فیلم‌برداری Shazam 2 هستیم. این فیلم قرار است فوق‌العاده باشد و ما آزادی عمل فراوانی در این فیلم داریم. لباس جدید نیز عالی است و بازیگران خوبی هم به ما ملحق شده‌اند. Helen Mirren، Rachel Zegler و Lucy Liu تنها بخشی از تیم خوب بازیگری هستند.

فیلم مورد انتظار Shazam! Fury of the Gods سرشار از کمدی خواهد بود

طبق صحبت‌های Jack Dylan Grazer فیلم جدید کمدی‌تر خواهد بود و آزادی عمل بیش‌تری نیز در آن اعمال شده است. با توجه به موفقیت فیلم نخست، انتظار می‌رفت که سازندگان همین روند را در پیش گیرند.

فیلم Shazam! Fury of the Gods قرار است در تاریخ 12 خرداد 1402 روی پرده برود.

نظر شما درباره‌ی نسخه‌ی نخست چیست؟ مشتاق تماشای دنباله‌ی این اثر هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها