بازی Castlevania Advance Collection رده‌بندی سنی شد

بازی Castlevania Advance Collection رده‌بندی سنی شد

به گزارش ساویس‌گیم، به نقل از سازمان رده‌بندی بازی‌ها در استرالیا، بازی Castlevania Advance Collection به زودی عرضه خواهد شد.

این کالکشن قرار است در بر دارنده‌ی نسخه‌های مختلف فرانچایز Castlevania باشد که پیش از این برای کنسول همراه Game Boy Advance عرضه شده بودند.

بازی Castlevania Advance Collection هنوز توسط کونامی رونمایی نشده است اما با توجه به این رده‌بندی، ظاهراً این کار به زودی صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است که همه‌ی بازی‌های حاضر در Castlevania Advance Collection مورد استقبال منتقدان و بازی‌بازان قرار گرفته بودند. این بازی‌ها شامل: Castlevania: Circle of the Moon که در سال 2001 عرضه شد و داستان آن در 1830 جریان داشت، Castlevania: Harmony of Dissonance که در سال 2002 عرضه شده بود و داستان آن در 1748 میلادی در جریان بود، و در نهایت Castlevania: Aria of Sorrow که در سال 2003 عرضه شد و داستان آن در آینده یعنی سال 2035 جریان داشت.

بازی Castlevania Advance Collection رده‌بندی سنی شد

همه‌ی این بازی‌ها مورد استقبال واقع شده بودند و همگی امتیاز متاکریتیک شگفت‌انگیز 91 را دریافت کرده‌اند.

پیش از این شاهد بازعرضه‌ی آن‌ها در کنسول مجازی wii U بودیم. این اتفاق در سال 2015 رخ داده بود. به نظر می‌رسد که به زودی شاهد یک بازعرضه‌ی دیگر از این عناوین باشیم.

کونامی 2 سال پیش کالکشن Castlevania را عرضه کرده بود. که البته آن کالکشن دربرگیرنده‌ی 8 بازی نخست این فرانچایز قدیمی بود.

با این‌که هنوز به طور رسمی چیزی مشخص نشده است، اما به احتمال زیاد Castlevania Advance Collection برای پلتفرم‌های Xbox One, PS4, Switch و PC عرضه شود.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها