تماشا کنید: بازی‌های معرفی شده در نمایش Nintendo E3 2021 Direct


به گزارش ساویس‌گیم، نینتندو یکی از آخرین ناشرانی بود که در E3 امسال نمایش برگذار کرد. اما این بدان معنی نیست که آن‌ها چیزی در چنته نداشتند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به Nintendo E3 2021 Direct.

Nintendo E3 2021 Direct یک نمایش قابل قبول

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

تماشا کنید: بازی‌های معرفی شده در نمایش Nintendo E3 2021 DirectGuardians of the Galaxy

تائید شدن عرضه‌ی بازی Guardians of the Galaxy برای نینتندو سوئیچ، یکی از اتفاقات غیرمنتظره‌ی Nintendo E3 2021 Direct بود.

 

تماشا کنید: بازی‌های معرفی شده در نمایش Nintendo E3 2021 DirectMetroid Dread

شگفتانه‌ی بزرگ مراسم رونمایی از Metroid Dread بود. در حالی که همه منتظر نمایش جدید از متروئید 4 بودند نینتندو از عنوان جدیدی رونمایی کرد. این بازی نخستین عنوان 2بعدی در مجموعه پس از حدود 2 دهه است. تریلر سینماتیک و گیم پلی جذاب Metroid Dread را از دست ندهید. این بازی 16 مهرماه عرضه خواهد شد.

 

تماشا کنید: بازی‌های معرفی شده در نمایش Nintendo E3 2021 Direct

Shin Megami Tensei V

تریلر جدید بازی Shin Megami Tensei V به شخصیت اصلی و گیم پلی جذاب این بازی پرداخت. شما می‌توانید در این بازی با دشمنان و هیولاها گفتگو کنید و حتی آن‌ها را به خدمت درآورید. همچنین ویژگی جذاب بازی قابلیت ترکیب هیولاها و ساخت هیولای قدرتمندتر است. این بازی در تاریخ 21 آبان به صورت انحصاری برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.

 

Monster Hunter Stories 2: Wings Of Ruin

بازی به شدت مورد انتظار Monster Hunter Stories 2: Wings Of Ruin در مراسم Nintendo E3 2021 Direct نیز تریلر جدیدی ارائه داد. در این تریلر ما نگاهی به گیم پلی و سیستم مبارزات بازی داشتیم. این بازی در تاریخ 18 تیرماه عرضه خواهد شد.

 

تماشا کنید: بازی‌های معرفی شده در نمایش Nintendo E3 2021 Direct

Fatal Frame: Maiden Of Black Water

از پورت بازی انحصاری Wii U برای نینتندو سوئیچ و سایر پلتفرم‌ها رونمایی شد. بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water در ادامه‌ی سال عرضه خواهد شد. این بازی در سبک وحشت قرار دارد و شما در آن باید به شکار اشباح در کوهستان بپردازید.

 

تماشا کنید: بازی‌های معرفی شده در نمایش Nintendo E3 2021 Direct

The Legend Of Zelda: Skyward Sword HD

تریلر جدید از بازی The Legend Of Zelda: Skyward Sword HD عطش طرفداران را بیشتر کرد. ما شاهد گیم پلی بازی روی نینتندو سوئیچ و همچنین سیستم کنترلی بازی بودیم. این بازی در تاریخ 25 تیرماه عرضه خواهد شد.

 

تماشا کنید: بازی‌های معرفی شده در نمایش Nintendo E3 2021 Direct

The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild 2

بالاخره پس از 2 سال شاهد نمایش جدیدی از این بازی در Nintendo E3 2021 Direct بودیم. گیم پلی بازی فوق‌العاده جذاب به نظر می‌رسید و شاهد ویژگی‌های جدید بازی بودیم. تریلر جذاب این بازی را از دست ندهید. بازی The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild 2 برای عرضه در 2022 برنامه‌ریزی شده است.

دوستان این‌ها فقط عناوین مهم نمایش بودند که به آن اشاره کردیم. برای اطلاع از همه‌ی بازی‌های معرفی شده لطفاً ویدئوی مراسم Nintendo E3 2021 Direct را در ابتدای همین مطلب تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها