کنسول PS5 آمار فروش ماه نوامبر بریتانیا را در هم کوبید

PS5، فروش، آمار،پلی‌استیشن 5

به گزارش ساویس‌گیم، با توجه به آمارهای گذشته مبنی بر رکوردشکنی فروش PS5، حال آمار فروش در منطقه‌ی بریتانیا اعلام شده است. این آمار مهر تأییدی بر ادعاهای سونی می‌باشد. PS5 در ماه نوامبر فروش 900هزار نسخه‌ای را تجربه کرده است.

وقتی فقط فروش کنسول‌های خانگی را حساب کنیم، این ماه به هشتمین ماه از لحاظ تعداد واحد فروش کنسول تبدیل می‌شود. همچنین اینکه دومین ماه از نظر درآمد فروش کنسول می‌باشد. درست پس از عرضه‌ی Xbox One و PS4 در سال 2013. اگرچه PS5 در ماه نوامبر در اوج قرار داشت، اما Nintendo Switch نیز خوب عمل کرد. در حقیقت نینتندو سوئیچ در جایگاه دوم قرار گرفت.

فروش سخت‌افزار 96 درصد رشد داشته است. و در جمعه سیاه فروش کنسول 63.1 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است. هنگام فاکتورگیری و مقایسه 2.38 میلیون بازی فیزیکی فروخته شده است از تاریخ 25 اکتبر تا 21 نوامبر، سوئیچ تقریباً 35 درصد از آمار کل فروش بازی را تشکیل می‌دهد. عناوین PS4 دوم شدند.

از نظر فروش لوازم جانبی، سونی بار دیگر با PS5 DualSense Controller در بالای نمودارهای فروش قرار گرفته است. هدست Pulse 3D در مکان دوم و پس از آن کنترلر PS4 DualShock قرار دارد. Xbox Series X/S کنترلرهای Shock Blue ،Carbon Black و Robot White خود را به ترتیب در مکان‌های چهارم، پنجم و نهم مشاهده می‌کنند.

نظر شما عزیزان چیست؟ لطفاً با من و دیگر خوانندگان ساویس‌گیم در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها