The Mandalorian: داستانی هیجان‌انگیز، رمز و راز جنگ ستارگان

مندلورین

امروز میخواهیم یک سریال جذاب و دیدنی به اسم مندلورین (The Mandalorian) را به صورت مختصر و کوتاه به شما معرفی کنیم. در ادامه با ساویس‌گیم همراه باشید.

معرفی سریال

مندلورین یک سریال وسترن فضایی برای سرویس دیزنی پلاس است که توسط جان فاورو ساخته شده است. مندلورین تنها سریال لایو اکشن در مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان است که داستان آن پنج سال پس از وقایع فیلم بازگشت جدای رخ می‌دهد. جرج لوکاس خالق جنگ ستارگان در سال 2009 ساخت این سریال لایو اکشن را آغاز کرد. ولی به دلیل هزینه‌های هنگفتی که روی دست سازندگان می‌گذاشت، این پروژه کنسل شد. اما بعدها در سال 2018 ساخت این سریال توسط سرویس دیزنی پلاس از سر گرفته شد.

مراحل ساخت The Mandalorian

سریال مندلورین (The Mandalorian) چهار کارگردان دارد که عبارتند از: جان فاورو، دیو فیلونی، کاتلین کندی و کالین ویلسون و هر چند قسمت از آن توسط یکی از این کارگردانان، هدایت شده است. این سریال در دو مکان مختلف فیلم برداری شده است. یکی از لوکیشن‌ها در شهر لس آنجلس و دیگری در شهر کالیفرنیا قرار دارد. مسئولیت تولید این فیلم بر عهده شرکت LUCASFILM می‌باشد و توسط شرکت دیزنی منتشر شده است.

The Mandalorian

داستان کلی The Mandalorian

داستان این سریال درباره یک عضو قبیله مندلورین می‌باشد. طبق داستان‌ها و افسانه‌ها قبیله مندلورین بهترین جنگجویان کهکشان را در اختیار دارد و برای در امان ماندن از دست امپراطوری جدید، در فاضلاب‌ها پنهان شده‌اند و هر بار فقط یک نفر برای انجام ماموریت بیرون می‌رود تا آن ها را پیدا نکنند و از دست سربازان امپراطوری در امان مانند. افراد قبیله مندلورین همیشه کلاه‌خود بر سر دارند و هیچوقت آن را بیرون نمی‌آورند.

محوریت این سریال بر روی شخصی به نام دین جارین می‌چرخد که یک جایزه بگیر معروف و حرفه‌ای است. او از راه دستگیری خلافکارها یا انجام ماموریت‌ها  امور زندگی را می‌چرخاند. در یکی از این روز‌ها به او ماموریتی پیشنهاد می‌شود تا بچه‌ای را در ازای مقدار زیادی فولاد ارزشمند به نام ” بسکار ” دستگیر کند…

سایت GamesRadar همچنین در این مقاله اعلام کرد که قرار است فصل سوم سریال مندلورین در دسامبر 2021 ساخته و منتشر شود. پس اگر هنوز تماشای این سریال را آغاز نکرده‌اید زمان کافی برای رسیدن به این فصل را دارید.

این سریال داستانی پر هیجان و جذاب را به بیننده ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم اگر از طرفداران سری فیلم‌های جنگ ستارگان هستید، تماشای این سریال را از دست ندهید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

محمدرضا احمدیمشاهده نوشته ها

Avatar for محمدرضا احمدی

We Get Dirty To Make World Clean. That's Our Duty -Capitan Price

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها