نینتندو سوئیچ یک میلیون کنسول از طریق کانال‌های رسمی در چین فروخته است

نینتندو سوئیچ

به گزارش ساویس‌گیم، مطالب زیادی در مورد موفقیت بزرگ کنسول دستی نینتندو سوئیچ منتشر شده است. حتی در زمینه فروش که چنین عملکرد قدرتمندی برای آن تصور نمی‌شد. این کنسول بعد عملکرد نچندان مطلوب Wii U و 3DS به نینتندو در زمینه تجاری کمک شایانی کرد. اکنون به نظر می‌رسد که نینتندو موفق شده است آمار بیشترین فروش کنسول در کشور دیگری را هم به دست آورد.

سال 2019 بود که اعلام شد نینتندو با غول تجاری چینی تنسنت در حال همکاری است. تا نینتندو در بازارهای چین قدرتمندتر ظاهر شود و عملکرد بهتری داشته باشد. با اینکه این کشور منطقه بزرگی برای عرضه کنسول‌های سرگرمی است. اما با وجود قوانین و مشکلات دست و پا گیر امکان ورود محصولات به این کشور را کمی سخت می‌کند. اکنون به نظر می‌رسد که سوئیچ این مشکلات را به خوبی پشت سر گذاشته است.

براساس بررسی Niko Partners این شرکت موفق به فروش یک میلیون کنسول نینتندو سوئیچ به صورت رسمی از زمان انتشار در دسامبر 2019 تا کنون در چین شده است. برای اینکه بدانید که این موضوع چه موفقیت بزرگی است به این آمار توجهی کنید فروش کلی سوئیچ در این مدت زمان مشخص از فروش کلی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در مجموع بیشتر است!

پیش‌بینی‌هایی در مورد برخی فروشگاه‌ها موسوم به مارکت خاکستری برای کنسول‌ها و بازی‌ها در چین وجود دارد. بنابراین بسیار سخت است که میزان فروش کنسول‌ها را به صورت دقیق‌تر محاسبه کرد. با این حال عرضه این تعداد کنسول به صورت رسمی و قانونی در چین موفقیت بزرگی برای نینتندو است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها