یوبیسافت اشتباه سایبرپانک 2077 را در قبال Farcry 6 مرتکب نخواهد شد

یوبیسافت اشتباه سایبرپانک 2077 را در قبال Farcry 6 مرتکب نخواهد شد

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Farcry 6 قرار است در تاریخ 15 مهرماه راهی قفسه‌ها شود. ما به تازگی گیم پلی هیجان‌انگیز بازی را دیده‌ایم و سازندگان قول این مهم را داده‌اند که اطلاعات بیشتر به زودی ارائه خواهد شد.

حال پس از اتمام نمایش طراح اصلی بازی Farcry 6 عنوان کرد که این موضوع بسیار برای ما حائز اهمیت بود که بازی را در کنار کنسول‌های نسل جدید برای دستگاه‌های PS4 و Xbox One هم عرضه کنیم.

تحلیل گیم پلی بازی مورد انتظار Farcry 6 به همراه اطلاعات تکمیلی

ایشان در ادامه خاطرنشان کردند که درست است که بازی FarCry 6 روی کنسول ایکس باکس سری ایکس با کیفیت 4K/60 اجرا می‌شود. اما ما کنسول‌های نسل گذشته را هم فراموش نکرده‌ایم. بسیار برای ما حائز اهمیت است که کیفیت بازی روی کنسول‌های نسل پیش هم ایده‌آل باشد و تا بدین جای کار وضعیت چنین است.

هدف ما این است که کیفیت اجرایی روی همه‌ی پلتفرم‌ها در بهترین حالت ممکن باشد. با این‌که فعلاً امکان ارائه‌ی توضیحات بیش‌تر را ندارم اما در ماه‌های آینده حتماً شاهد گیم پلی Farcry 6 روی کنسول‌های نسل گذشته هم خواهیم بود.

نظر شما چیست دوستان؟ خوشحالید که سازندگان حرفه‌ای بازی کنسول‌های نسل گذشته را فراموش نکرده‌اند؟ با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها