ناشر مجموعه‌ی Metro و Saints Row نمایش جدیدی تدارک دیده است

ناشر مجموعه‌ی Metro و Saints Row نمایش جدیدی تدارک دیده است summer game fest 2021

به گزارش ساویس‌گیم، شرکت مادر Saints Row و Metro یعنی Koch Media از نمایش خود در E3 2021 می‌گوید. 21 خردادماه باید منتظر رویداد این شرکت در Summer Game Fest باشیم.

شرکت Koch Media در حقیقت شرکت مادر Deep Silver به حساب می‌آید که خود ناشر بزرگی است. بازی‌های بزرگی که این شرکت نشر داده است شامل Dead Island, Metro, Saints Row, Maneater, Shenmue 3 و Hunt: Showdown می‌باشد.

همچنين آن‌ها به تازگی استودیوی جدیدی راه‌اندازی کرده‌اند تا عنوان خاطره‌انگیز TimeSplitters را احیا کنند.

با توجه به دیجیتالی شدن همه‌ی گردهمايی‌ها امسال شاهد مراسمات زیادی خواهیم بود. مراسم Summer Game Fest 2021 هم یکی از آن‌ها می‌باشد. این مراسم قرار است بازی‌های جدیدی را رونمایی کند و این مهم به نوعی با E3 فاصله‌ی زیادی با آن ندارد هم تداخل ایجاد می‌کند.

با توجه به تعدد فرانچایزهای تحت مالکیت Koch Media خیلی سخت است که حدس بزنیم شاهد چه رونمایی خواهیم بود. اما با توجه به این‌که در دست ساخت بودن نسخه‌ی جدید Saints Row تأیید شده است، بعید نیست که شاهد یک رونمایی از نسخه‌ی جدید آن باشیم. البته معرفی Metro هم می‌تواند یک شگفتانه‌ی جذاب باشد.

نظر شما چیست دوستان؟ با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها