تاریخ رونمایی از گیم پلی بازی مورد انتظار The Dark Pictures Anthology: House of Ashes

تاریخ رونمایی از گیم پلی بازی مورد انتظار The Dark Pictures Anthology: House of Ashes

به گزارش ساویس‌گیم، The Dark Pictures Anthology: House of Ashes جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های ترسناک Supermassive Games می‌باشد. پس از کلی انتظار بالأخره امروز ساعت 20:30 از گیم پلی بازی رونمایی خواهد شد.

داستان بازی بر پایه‌ی گزارش‌های میدانی است که اندکی شاخ و برگ به آن داده‌اند. در سال 2003 یک گروه نظامی در معبد نفرین شده‌ای گیر می‌افتند و باید راه نجاتی پیدا کنند. بقا در The Dark Pictures Anthology: House of Ashes کاملاً بر عهده‌ی بازی‌باز است و حیات شخصیت‌های بازی وابسته به انتخاب‌های شماست.

بازی The Dark Pictures Anthology: House of Ashes مانند نسخه‌های قبلی دارای انتخاب‌های داستانی متنوع است که اثرات گوناگونی بر روایت خواهند گذاشت. این بازی قرار است برای پلتفرم‌های Xbox One, Xbox Series X/S, PS4, PC و PS5 عرضه شود. تاریخ عرضه‌ی بازی در نمایش گیم پلی ساعت 20:30 ارائه خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ طرفدار بازی‌های اینچنینی هستید؟ بازی‌های قبلی Supermassive Games از جمله Until Dawn را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها