جف گراب از تاریخ نمایش E3 2021 مایکروسافت خبر می‌دهد

جف گراب از تاریخ نمایش E3 2021 مایکروسافت خبر می‌دهد

به گزارش ساویس‌گیم، نمایش مایکروسافت در E3 2021 در تاریخ 23 خردادماه برگزار خواهد شد. این اطلاعات را جف گراب، منبع قابل اتکای دنیای بازی به اشتراک گذاشته است.

شایان ذکر است که این اطلاعات به تأیید مایکروسافت نرسیده است و مشخص نیست که در این تاریخ شاهد برگزاری مراسم باشیم.

پس از نهایی شدن خرید بتزدا توسط مایکروسافت همه‌ی نگاه‌ها به نمایش جدید ردموندی‌هاست. جالب است بدانید که چندی پیش یک منبع دیگر گزارش داد که مایکروسافت در این مراسم از 5 بازی جدید رونمایی خواهد کرد.

تا کنون حضور بازی‌هایی چون Starfield، Halo Infinite، Forza Horizon 5 و Age of Empires IV تأیید شده است. زمزمه‌های حضور Avowed و Everwild هم به گوش می‌رسد.

مراسم E3 2021 در حد فاصل 22 تا 25 خردادماه برگزار خواهد شد. به محض دریافت اطلاعات بیشتر شما را در جریان خواهیم گذاشت. تا کنون شرکت‌های Microsoft, Square Enix, Take-Two, Bandai Namco, Sega, Gearbox, Capcom, Koch Media و Warner Bros حضور خود را اعلام کرده‌اند. سونی به مانند سال گذشته در این مراسم غایب خواهد بود. EA نیز مراسم جداگانه‌ای برگزار خواهد کرد.

نظر شما چیست دوستان؟ برای تماشای کنفرانس مایکروسافت مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها