تاریخ عرضه‌ی Saints Row: The Third – Remastered برای نسل جدید

تاریخ عرضه‌ی Saints Row: The Third - Remastered برای نسل جدید

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Saints Row: The Third قرار است برای بار دوم بهینه‌سازی شود. این بار برای کنسول‌های تازه نفس PS5 و Xbox Series X و S. ریمستر جدید این بازی در تاریخ 4 خردادماه عرضه خواهد شد.

کنسول‌های نسل جدید در شرایطی میزبان Saints Row: The Third – Remastered هستند که این بازی دارای 2 حالت گرافیکی خواهد بود. یک حالت Performance که بازی را به شکل 1080p و 60 فریم اجرا می‌کند. و یک حالت Beauty که بازی را به شکل upscaled 4K و 30 فریم اجرا می‌کند.

کاربران PS5 از مزیت‌های DualSense بهره‌مند خواهند بود. همچنین این‌که زمان بارگذاری بازی روی کنسول‌های جدید کاهش پیدا کرده است.

بازی مذکور همچنین قرار است برای نخستین بار راهی استیم و GOG شود. کاربران این پلتفرم‌ها می‌توانند این بازی را در تاریخ 1 خردادماه و 3 روز پیش از کاربران کنسول‌های جدید دریافت کنند.

ناگفته نماند که اگر بازی را روی PS4 یا ایکس باکس وان خریده‌اید، ارتقاء بازی به نسخه‌ی نسل جدید کاملاً رایگان خواهد بود. و شما بدون صرف هزینه‌ی بیش‌تر نسخه‌ی PS5 یا Xbox Series بازی را دريافت خواهید کرد.

نظر شما در خصوص این بازی چیست دوستان؟ معرفی کوتاه این بازی را در ساویس‌گیم خوانده‌اید؟ معرفی کوتاه این عنوان جذاب را از دست ندهید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها