جزئیات جذاب Galaxy Z Fold 3 ویژگی‌های این گوشی تاشو را نشان می‌دهند

جزئیات جذاب Galaxy Z Fold 3 ویژگی‌های این گوشی تاشو را نشان می‌دهند

به گزارش ساویس‌گیم، فاصله‌ی اندکی با رونمایی رسمی از Galaxy Z Fold 3  و Galaxy Z Flip 3 داریم. با توجه به این موضوع افزایش شایعات و افشای اطلاعات این گوشی‌های مورد انتظار چندان عجیب نیست.

حال که اطلاعات جالبی از هر 2 گوشی به دست آمده است، می‌توان گفت که Galaxy Z Fold 3  بیش‌تر خودنمایی می‌کند. چرا که کاملاً به نسبت مدل‌های گذشته متفاوت است. و از طرفی چیزی هم از گالکسی S21 قرض نگرفته است. از این رو کاملاً منحصر به فرد و جدید است.

تصاویر جدید گرچه کيفيت بالایی ندارند، اما اطلاعات جدیدی را نمایان می‌کنند. یکی از این اطلاعات جدید این است که Galaxy Z Fold 3 نخستین گوشی سامسونگ خواهد بود که دوربین زیر نمایشگر خواهد داشت. این ویژگی فوق‌العاده مهم است. چرا که به‌کارگیری همچین فناوری به‌روزی زیر نمایشگر کار ساده‌ای نیست. همچنين با توجه به تصاویر حضور قلم هوشمند هم به چشم می‌خورد. و از همه مهم‌تر استفاده از Gorilla Glass Victus که استقامت گوشی را بالاتر خواهد برد. در نهایت این‌که ظاهراً Fold 3 در 3 رنگ عرضه خواهد شد.

گوشی تاشوی Galaxy Z Fold 3 به نظر قابل اتکا می‌باشد. با این حال بد نیست منتظر اطلاعات رسمی و همچنين تجزیه و تحلیل آن باشیم. نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها