حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی MONSTER HUNTER: WORLD

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی MONSTER HUNTER: WORLD

به جهان جدید خوش آمدید! در MONSTER HUNTER: WORLD شما به دنیایی شگرف قدم می‌گذارید. جایی که همه‌چیز در اختیار شماست تا دلچسب‌ترین تجربه‌ی شکار را داشته باشید. جهانی پر از هیولاهای مختلف که شکار هر کدام از آن‌ها خود چالشی بزرگ به شمار خواهد آمد. ما در ساویس‌گیم تصمیم گرفتیم در جدیدترین قسمت از سری مقالات حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی به MONSTER HUNTER: WORLD پرطرفدار بپردازیم. اگر شیفته‌ی تجربه‌ی این بازی هستید این مقاله را به هیچ‌وجه از دست ندهید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی MONSTER HUNTER: WORLD

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: AMD Radeon R7 260X
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i5-4460
  • فضای ذخیره‌سازی: 20 گیگابایت
  • سیستم عامل: WINDOWS® 7, 8, 8.1, 10 (64-bit)

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی MONSTER HUNTER: WORLD

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: AMD Radeon RX 570
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: AMD Ryzen 5 1500X
  • فضای ذخیره‌سازی: 20 گیگابایت
  • سیستم عامل: WINDOWS® 7, 8, 8.1, 10 (64-bit)

 

آیا من می‌توانم MONSTER HUNTER: WORLD را اجرا کنم؟

برای تجربه‌ی این بازی شما به یک کامپیوتر نسبتاََ جدید نیاز خواهید داشت. حداقل کارت گرافیک مورد نیاز برای اجرای MONSTER HUNTER: WORLD چیزی نیست جز AMD Radeon R7 260X. این در حالی است که کارت گرافیک پیشنهادی AMD Radeon RX 570 می‌باشد. برای نصب بازی تنها به 20 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. پردازنده‌ی شما برای شکار هیولاها باید حداقل Intel Core i5-4460 یا مشابه آن باشد. سازندگان اما استفاده از AMD Ryzen 5 1500X یا بالاتر را پیشنهاد کرده‌اند. در نهایت این‌که برای اجرای بازی به 8 گیگابایت حافظه‌ی RAM نیاز خواهید داشت.

با این‌که این بازی در سال 2018 عرضه شده است اما کپکام کماکان به پشتیبانی از بازی ادامه می‌دهد. اگر مشکل فریز کردن در بازی دارید کافی است جدیدترین درایور کارت گرافیک انویدیا یا AMD را نصب کنید. همچنين برخی تنظیمات گرافیکی نیز به شما کمک خواهند کرد. به عنوان مثال غیر فعال کردن anti-aliasing یا کاهش foliage sway. همچنین می‌شود به کاهش و غیر فعالسازی ambient occlusion و shadow quality اشاره کرد. در نهایت می‌توانید از کاهش وضوح تصویر یا رزولوشن بهره ببرید و نرخ فریم خود را پایدار کنید. نکته‌ی آخر این‌که اگر با تصاویر تار مواجه شدید حتماً anti-aliasing را غیر فعال کنید.

خب دوستان نظرتان درباره‌ی MONSTER HUNTER: WORLD چیست؟ این بازی را تجربه کرده‌اید؟ سؤالی در خصوص این بازی دارید؟ در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها