تماشا کنید: تریلر جذاب بازی Monster Hunter Rise

بازی Monster Hunter Rise

به گزارش ساویس‌گیم، در رویداد دیجیتالی برای Monster Hunter، کپکام تریلر جدیدی برای بازی Monster Hunter Rise منتشر کرد. این تریلر شامل معرفی چندین هیولای جدید و چندین مورد دیگر، از جمله Tigrex بود. همچنین در این ویدیو منتشر شده نگاهی به منطقه جدید پوشیده از برف و هیولا سواری انداختیم. در انتهای این مطلب آن را بررسی کنید.

برخی از هیولاهای ویژه بازی Monster Hunter Rise شامل Goss Harag، یک هیولای پرنده است که می‌تواند تیغه‌های یخ پرتاب کند. و Khezu هیولای پرنده‌ای است که در مناطق تاریک زندگی می‌کند و از نیروی برق برای نابودی دشمنان استفاده می‌کند. و Great Baggi ، هیولای پرنده‌ای که می‌تواند دشمنان را به خواب ببرد. اما شاید جالبترین ویژگی Wyvern Riding باشد که به بازیکنان امکان می‌دهد هیولا سوار شوند. از این ویژگی‌ها میتوان برای حمله به هیولاهای دیگر استفاده کرد.

این موارد ممکن است وقتی بازیکن هیولای Rathalos را سوار می‌شود تا با هیولای قدرتمند جدید، Magnamalo، مبارزه کند، بهتر نشان داده ‌شود. اینجا هیجان واقعی داستان‌های Monster Hunter  وجود دارد و همه ما طرفدار آن هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اتفاقات مختلفی که با آنها روبرو می‌شوید، تریلر منتشر شده را در زیر بررسی کنید.

بازی Monster Hunter Rise در تاریخ 26 مارس مصادف با جمعه 6 فروردین برای نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد. برای جزئیات بیشتر، از جمله زمان انتشار نسخه‌ی دموی بازی، با ساویس‌گیم همراه باشید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت FullHD 

تماشا به صورت تمام صفحه

 

نظر شما در خصوص بازی Monster Hunter Rise چیست؟

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها