فیلم Monster Hunter صدرنشین باکس آفیس پیش از کریسمس

Monster Hunter شکارچی هیولا

به گزارش ساویس‌گیم، فیلم پر حاشيه‌ی این روزها یعنی Monster Hunter صدرنشین باکس آفیس شد. با فروش تقریبی 2.2 میلیون دلاری در 1736 سالن. البته این فروش کمتر از پیش‌بینی‌های کارشناسان است. این تصور می‌رفت که فیلم جدید آقای Paul W.S. Anderson حداقل فروش 4 میلیون دلاری را در این هفته تجربه کند.هنوز هم امید می‌رود که این پیش‌بینی در هفته‌ی منتهی به ژانویه تحقق یابد. جایی که Monster Hunter باید با Wonder Woman 1984 رقابت کند.

صحبت از حماسه‌ی ابرقهرمانی پتی جنکینز شد، دنباله‌ای که مدت‌ها انتظار آن می‌رفت. فیلم Wonder Woman 2017 عنوان خوبی بود اما این دنباله آن چنان که انتظار می‌رفت در سطح بین المللی قدرتمند ظاهر نشده است. تخمین زده می‌شود که این فیلم فروش آخر هفته‌ی افتتاحیه‌ی 60 میلیون دلاری را رقم بزند. اما درآمد کمتر از حد انتظار 18.8 میلیون دلار در چین به افتتاحیه 38.5 میلیون دلاری فیلم کمک کرد.

این فیلم در سینماهای IMAX عملکرد خوبی داشت که از 680 نمایشگر در چین 3.8 میلیون دلار درآمد داشته است. باید دید که Wonder Woman 1984 افتتاحیه‌ی داخلی خوبی خواهد داشت یا خیر. به خصوص با توجه به انتشار همزمان در HBO Max. آیا خانواده‌ها برای دیدن فیلم در سینما خطر COVID را به جان می‌خرند یا تعطیلات کریسمس را با تماشای فیلم در خانه می‌گذرانند؟

در سوی دیگر ما محصول جدید Dreamworks Animation یعنی The Croods: A New Age را داریم که در گیشه‌ی داخلی 2 میلیون دلار درآمد کسب کرده است. و مجموع فروش داخلی خود را به 27.03 میلیون دلار رساند. در سطح بین‌المللی، این دنباله 3.2 میلیون دلار دیگر به مبلغ 57.5 میلیون دلاری خود افزود و مجموع فروش جهانی 84.5 میلیون دلاری را کسب کرد.

خب عزیزان نظر شما چیست؟ فیلم Monster Hunter را دیده‌اید؟ منتظر تماشای چه فیلمی هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها