بالأخره نسخه‌ی انگلیسی زبان Nier Reincarnation آماده‌ی عرضه می‌شود

NieR Reincarnation

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Nier Reincarnation در حقیقت دریچه‌ای برای کاربران موبایل است که وارد جهان NieR و Drakengard شوند. این بازی ماه‌هاست که در دسترس کاربران ژاپنی قرار گرفته بود. حال به نظر نسخه‌ی انگلیسی زبان آن نیز آماده‌ی عرضه شده است.

این اطلاعات کاملاً رسمی است و از جانب کارگردان بازی جناب Daichi Matsukawa به دست آمده است. ایشان در ابتدا از طرفداران بابت شکیبایی که به خرج داده‌اند تشکر می‌کند. در ادامه نیز از بابت چندین ماه سکوت در خصوص بازی Nier Reincarnation پوزش می‌طلبند. در پایان جناب کارگردان خاطرنشان می‌کنند که در این مدت آن‌ها از این موضوع اطمینان حاصل کردند که همگان بتوانند از بازی لذت ببرند. همچنين اشاره کردند که پیش ثبت‌نام نسخه‌ی انگلیسی بازی به زودی آغاز خواهد شد.

شایان ذکر است که Daichi Matsukawa تنها یکی از کارگردانان Nier Reincarnation می‌باشد. جناب Yoko Taro خالق اصلی NieR و Drakengard نیز نظارت مستقیم روی این پروژه دارند. این بازی موبایلی از سیستم مبارزات کاملاً متفاوتی برخوردار است. که البته با توجه به این‌که محدودیت‌هایی روی این پلتفرم وجود دارد، چندان عجیب نیست. اما بعد اصلی داستان است. که خوشبختانه با توجه به نمایش‌ها کاملاً رنگ و بوی کارهای استاد یوکو تارو در اثر مشهود است. متأسفانه استاد اطلاعاتی در خصوص خط زمانی این بازی ارائه نداده‌اند.

برای تجربه‌ی این بازی مشتاق هستید عزیزان‌؟ در بخش نظرات به ما بگوئید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها