تاریخ احتمالی انتشار بازی به شدت مورد انتظار GTA 6 مشخص شد

تاریخ احتمالی انتشار بازی به شدت مورد انتظار GTA 6 مشخص شد

به گزارش ساویس‌گیم، هر از چندگاهی شایعات نسخه‌ی جدید GTA نقل محافل می‌شوند. اطلاعات در خصوص GTA 6 بسیار زیاد است. از فضای داستانی گرفته تا جزئیات دیگر. اما راکستار هیچ کدام از این شایعات را تأیید نکرده است. در حقیقت بعید هم هست که در آینده‌ی نزدیک خبری از نسخه‌ی جدید GTA باشد. مخصوصاً با توجه به این‌که GTA V کماکان به پولسازی ادامه می‌دهد.

در جدیدترین شایعه یک فعال شناخته شده در سینما تأیید کرده است که GTA 6 در سال 2023 عرضه خواهد شد. یعنی در بهترین حالت 2 سال و نیم با عرضه شدن این بازی فاصله داریم. البته این فعال سینمایی پیش از این نیز اطلاعات درستی را ارائه کرده بود. و پیش‌بینی‌های او تا حدودی درست بوده است. با این حال باید منتظر ماند تا تأیید رسمی راکستار را دریافت کنیم. تا آن زمان تمام اطلاعات ارائه شده صرفاً‌ در حد شایعه باقی خواهند ماند.

شایان ذکر است که 8 سال از عرضه‌ی بازی GTA V می‌گذرد. در این مدت راکستار تنها یک بازی را عرضه کرده است و آن Red Dead Redemption 2 بوده است. چندی پیش هم پورت جی تی ای 5 را برای PS5 و XBOX SERIES X معرفی کردند. با این تفاسیر خیلی نمی‌شود امیدوار بود.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟

 

1 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها