ایکس باکس سری ایکس خط و نشان می‌کشد؛ NieR Replicant می‌درخشد

ایکس باکس سری ایکس خط و نشان می‌کشد؛ NieR Replicant می‌درخشد

به گزارش ساویس‌گیم، علیرغم این‌که NieR Replicant نسخه‌ی نسل نهمی ندارد، اما باز هم از غول بی شاخ و دم نسل جدید نیرو می‌گیرد. غول بی شاخ و دم نسل جدید که معرف حضور هست؟ ایکس باکس سری ایکس، قوی‌ترین کنسول نسل 9.

کیفیت اجرایی بازی NieR Replicant روی ایکس باکس سری ایکس چشم‌نواز است. ویدئوی مقایسه‌ای این بازی روی کنسول‌های ایکس باکس و پلی‌استیشن آمده است. نسخه‌ی سری ایکس در زمینه‌هایی برتر است که کمپین تبلیغات سونی و پلی‌استیشن 5 را زیر سؤال می‌برد. شاخص‌ترین این‌ها زمان بارگذاری است. زمان بارگذاری بازی NieR Replicant روی سری ایکس و اس زیر 6 ثانیه است. اما این زمان برای پلی‌استیشن 5 به 15 ثانیه می‌رسد.

از طرفی این بازی روی سری ایکس کیفیت 1440p را ارائه می‌دهد. در این بین پلی‌استیشن 5 به فول اچ‌دی رضایت داده است. در آن سوی میدان اما سری اس را داریم که شرمندگی به بار آورده است. تنها 792p وضوح تصویر نسخه‌ی سری اس است. با این حال این بازی روی تمام این سه کنسول نرخ فریم 60 را ارائه می‌دهد.

اگر این برتری‌ها برای شما کافی نیست، باید بگویم که anisotropic filter و عمق میدان هم در سری ایکس برتری دارد. باز هم بیشتر؟ سایه‌های NieR Replicant هم روی سری ایکس برتری دارند.

این هم یک نشانه‌ی دیگر که برتری ایکس باکس در ارائه‌ی تجربه‌ی پشتیبانی از نسل قبل را هویدا می‌کند. نظر شما در این خصوص چیست عزیزان؟ کیفیت اجرایی بازی‌ها تا چه میزان برای شما اهمیت دارد؟

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها