صداپیشه‌ی بازی به شدت مورد انتظار STALKER 2 از تاریخ عرضه‌ی بازی می‌گوید

صداپیشه‌ی بازی به شدت مورد انتظار STALKER 2 از تاریخ عرضه‌ی بازی می‌گوید

به گزارش ساویس‌گیم، STALKER 2 یکی از بهترین مثال‌ها برای تغییر رفتار ردموندی‌هاست. ایکس باکس قرار است محفل تجربه‌هایی باشد که در جاهای دیگر مشابهی ندارند. جایگاهی که قبلاً غول ژاپنی سونی در آن قرار داشت. ولی با تعطیلی جواهر هنر هشتم یعنی استودیو ژاپن، قلب میلیون‌ها عاشق را آزرده کرد.

بازی STALKER یک عنوان خیلی بزرگ یا به اصطلاح بلاک باستری نبود. طبق اطلاعات به دست آمده احتمالاً STALKER 2 نیز اینچنین نخواهد بود. اما، نقطه قوت نسخه‌ی نخست در خاص بودن آن نهفته بود. ویژگی بارزی که منجر به شکل گرفتن گروهی مشتاق حول بازی شد. گروهی که بیش از یک دهه سودای دنباله‌ی بازی را در سر داشتند. حال که STALKER 2 در دست توسعه است و خبری از تاریخ عرضه‌ نیست، صداپیشه‌ی بازی نویدبخش اخبار شیرین است. الکساندر ویلکوف می‌گوید این بازی زودتر از چیزی که فکر می‌کنید عرضه خواهد شد.

این صداپیشه‌ که در نسخه‌ی نخست استالکر هم حضور داشت، نوید عرضه‌ی بازی در زمستان را می‌دهد. عرضه شدن بازی در زمستان البته عجیب است. چرا که سازندگان STALKER 2 هنوز به خوبی بازی را معرفی نکرده‌اند. باید منتظر ماند و دید این اخبار صحیح هستند یا خیر. اگر که صحبت‌های الکساندر قابل استناد باشند بدون شک باید منتظر یک کمپین تبلیغاتی گسترده برای بازی در تابستان باشیم.

بازی STALKER 2 برای PC و Xbox Series X/S در دست توسعه است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها