طرفدار فرانچایز بیگانه در برابر غارتگر هستید؟ Alien: Isolation بازی شماست

طرفدار فرانچایز بیگانه در برابر غارتگر هستید؟ Alien: Isolation بازی شماست

به گزارش ساویس‌گیم، بیش‌تر بازی‌ها در درک چرایی محبوبیت فرانچایز بیگانه در برابر غارتگر عاجز هستند. چیزی که مجموعه‌ی ترسناک Alien را منحصر به فرد کرده بود، سکون و وحشت بود. ریدلی اسکات که نسخه‌ی نخست Alien را کارگردانی کرده بود رویکرد بالا را داشت. اما جیمز کامرون که دنباله‌ی فیلم را ساخته بود یک اکشن پر زد و خورد را تحویل مخاطبان داد.

رویکرد جیمز کامرون مناسب دنیای بازی‌ها بود. و به همین دلیل هم اکثر بازی‌ها همین را پیش گرفتند. بازی Alien: Isolation محصول 2014 یک استثنا بود. این بازی در سبک وحشت و بقا قرار داشت. شما داستان Ellen Ripley دختر Amanda Ripley را دنبال می‌کردید. بازی مذکور هم‌اکنون روی Epic Games Store رایگان است و بهترین فرصت است که بکر بودن بازی را لمس کنید.

اگر شما عاشق تجربه‌ی یک بازی سراسر هیجان و استرس هستید، Alien: Isolation مناسب شماست. اگر قلب ضعیفی دارید و حوصله‌ی مخفی‌کاری ندارید از این بازی دوری گزینید. چرا که بیگانه در این بازی اجازه نخواهد داد نفس راحتی بکشید. در گوشه گوشه‌ی محیط باید منتظر این موجود باهوش باشید! گفتم باهوش؟ بله درست خواندید. برای درک این موضوع باید بازی را تجربه کنید. خواهید دید که زیرکی این موجود هوش از سرتان خواهد پراند.

نظر شما در خصوص Alien: Isolation چیست؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها