صحبت‌های جدید سازندگان Returnal؛ مهارت و شانس لازمه‌ی پیشرفت

Returnal

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Returnal قول ارائه‌ی یک تجربه‌ی درگیرکننده‌ را می‌دهد. گیر افتاده در یک سیاره‌ی بیگانه و وحشتناک، Returnal بدون شک دورنمای جذاب دارد. شما در یک چرخه‌ی زمانی گیر کرده‌اید و به دنبال یافتن یک راه نجات هستید.

همانند سایر عناوین هم سبک، Returnal نیز با توجه به roguelike بودن چالش‌های فراوانی در پیش‌رو دارد. یکی از این چالش‌ها به ذات بازی برمی‌گردد که چگونه بین پیشرفت در بازی تعادل ایجاد کند. در این سبک بازی‌ها به سبب ماهیت تصادفی مراحل، شانس نیز در کنار مهارت برای پیشرفت دخیل است.

جناب هری کروگر کارگردان بازی Returnal به تازگی صحبتی با GamesRadar انجام داده است. کروگر می‌گوید: این چیزی است که ما حسابی به آن فکر کرده‌ایم. Housemarque به جنبه‌های مختلف بازی فکر کرده است. از یافتن و بازگشایی مسیرهای جدید گرفته تا پیدا کردن وسایل جدید و حتی یافتن تکه‌های پازل داستانی. Returnal توجه ویژه‌ای به عنصر پیشرفت داشته است. البته که برخی چیزها هم به شانس واگذار شده است. چرا که ذات بازی‌های از این دست همین است. اما نکته‌ی اصلی و تأکید ویژه بر مهارت است.

بازی Returnal قرار است به صورت انحصاری برای کنسول‌ PS5 عرضه شود. تاریخ عرضه‌ی این بازی 19 مارس مصادف با 29 اسفندماه خواهد بود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این بازی مورد انتظارتان هست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی:

مصاحبه هری کروگر کارگردان بازی جدید استودیوی Housemarque در مورد جزئیات بازی، داستانی درگیر کننده

تماشا کنید: تریلر جدید بازی انحصاری PS5، نمایش سلاح‌ها و دشمنان

تماشا کنید: HouseCast قسمت دوم، بررسی بازی Returnal

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها