آیا بالأخره شاهد Mortal Kombat vs Marvel Universe خواهیم بود؟

آیا بالأخره شاهد Mortal Kombat vs Marvel Universe خواهیم بود؟

به گزارش ساویس‌گیم، استودیوی سازنده‌ی مجموعه‌ی مورتال کامبت یعنی NetherRealm زیر مجموعه‌ی شرکت برادران وارنر می‌باشد. این مهم به آن‌ها اجازه‌ی ساخت عناوینی چون Mortal Kombat vs. DC Universe and و Injustice را داده است. نزدیک‌ترین پیش‌بینی این است که بازی بعدی این استودیوی خوش نام Injustice 3 باشد. اما حدس و گمان‌های اخیر نوید یک بازی کاملاََ جدید را می‌دهند. یک بازی با محوریت شخصیت‌های مارول. جالب است بدانید که سازندگان ابتدا و قبل Mortal Kombat vs. DC Universe and قصد داشتند اقتباس مارول آن را بسازند. منتهی با صاحب امتیازان به توافق نهایی نرسیدند.

به نقل از یک منبع در حوزه‌ی بازی‌ها، NetherRealm در حال ساخت بازی مبارزه‌ای مارول است. این بازی قرار است برای پلتفرم‌های نسل جدید یعنی PS5 و Xbox Series X/S عرضه شود. متأسفانه هیچ‌گونه جزئیات دیگری ارائه نشده است. شایان ذکر است که با توجه به رسمی نبودن این اطلاعات بهتر است بنا را بر شایعه بودن آن‌ها بگیریم. در حال حاضر بهترین کار منتظر ماندن برای معرفی بازی بعدی NetherRealm می‌باشد. احتمال می‌رود که این معرفی در رویداد بزرگی چون E3 صورت پذیرد.

یک نکته‌ی فوق‌العاده هیجان‌انگیز این است که گویا کپکام نیز در حال ساخت Marvel vs. Capcom 4 می‌باشد. خیلی جالب خواهد بود که به صورت هم‌زمان شاهد 2 بازی مبارزه‌ای کپکام در بازار باشیم. باید منتظر ماند و دید.

خب همراهان نظر شما چیست؟ این بازی موفق خواهد شد؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها