Knockout City برای Xbox Game Pass و EA Play عرضه خواهد شد

knockout city

یک روز دیگر ، یک پیروزی دیگر برای Xbox Game Pass. این بار، این پیروزی به شکل ناک اوتی است که در تاریخ 21 می عرضه می‌شود. بازی Knockout City در Xbox Game Pass و EA Play آغاز خواهد شد. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

اگرچه به اندازه بازی MLB: Show 21 که در هنگام انتشار به Xbox Game Pass می رسد. یک پیروزی بزرگ نیست، اما این یک معامله بسیار بزرگ است وقتی شما در نظر بگیرید که بتا بازی Knockout City بیش از 1 میلیون بار بارگیری شده است. اگر با ناک اوت سیتی آشنا نیستید، این یک بازی رقابتی و مبتنی بر تیم است که بازیکنان حتی می‌توانند خود را به توپ تبدیل کنند. توسعه دهنده بازی استودیو Velan Studios از آن به عنوان یک بازی “dodgebrawl” یاد می‌کند. Knockout City حالت‌های بازی رایگان برای همه سه در مقابل سه و چهار در مقابل چهار نیز را ارائه می‌دهد.

اگر مشترک Game Pass نیستید، می‌توانید Knockout City را با 19.99 دلار انتخاب کنید. این بازی در PC با Origin و Steam ، PlayStation 4 ، Xbox One ، Nintendo Switch و PlayStation 5 و Xbox Series X / S منتشر خواهد شد. این بازی متقاطع و متقابل پیشرفت را در همه سیستم عامل‌ها ارائه می‌دهد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها