استودیوی دوست داشتی سونی Japan Studio عملاً تعطیل شده است

استودیوی دوست داشتی سونی Japan Studio عملاً تعطیل شده است

به گزارش ساویس‌گیم، فکر نمی‌کنم کسی وجود داشته باشد که هنر و توانایی Japan Studio را انکار کند. استودیوی خلاقی که در طول چند دهه بهترین و بکرترین عناوین را به هنر-صنعت بازی‌های ویدئویی تقدیم کرده است. زمزمه‌ی تعطیلی این استودیوی بلند آوازه از چند ماه پیش به گوش می‌رسید. و حال به نظر کار تمام است.

استودیوای که بدون شک افراد زیادی را شیفته‌ی سونی کرده بود. چرا که تجربه‌ای که ارائه می‌داد در پلتفرم‌های دیگر یافت نمی‌شد. شما مشابهی برای Ico سراغ دارید؟ برای Shadow of the Colossus چطور؟ برای The Last Guardian چه؟ Gravity Rush و غیره و غیره. همه‌ی عناوین این استودیو بکر بودند.

Japan Studio به جز ساخت بازی در امر توسعه و پشتیبانی بازی‌های دیگر نیز نقش اساسی داشته است. بیش از 50 درصد کار Bloodborne توسط این استودیو صورت گرفته است. کیفیت بالای این بازی به نسبت عناوین پیشین اتفاقی نبود. به هر حال صحبت در این خصوص اکنون بی فایده است چرا که کار از کار گذشته. GAVIN MOORE شخصی که بیش از 24 سال در سونی که 18 سال آن در Japan Studio بود، فعالیت می‌کرد، جدا شد. این شخص یکی از افراد شاخص در بازسازی Demon’s Souls برای PS5 بود. پیش از این نیز بزرگانی چون تویاما و توریاما استودیو را ترک گفته بودند.

خداحافظ استودیوی دوست داشتنی…

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها